torstai 22. tammikuuta 2015

Onko pakko tehä enää töitä jos ei halua?

Tiistai ja keskiviikko on mennyt aika lepposasti. M oli kipeenä ja poissa koulusta tiistain, joten hengailtiin koko päivä sisällä leffoja katsellen ja leikkien. Mulle sattui vielä sopivasti 12 tunnin työpäivä, ja olin varma että illalla oon valmis hyppäämään kaivoon, mutta päivä menikin yllättävän kivasti. Lapset ei ees tapellu keskenään, ihmeitä tapahtuu siis! Mulla vaan tuntuu, että en jaksais enää yhtään tehä töitä. Loppu on niin lähellä, mutta silti niin kaukana. Ei mulla silti hullu kiire kotiin oo, voisin vaan hengailla täällä.. :D


Ylitin myös itseni tän päivän kokkailuissa. Lounaaksi tein M:n pyynnöstä kana-nuudelikeittoa ja illalliseks sitte spagettia ja jauhelihakastiketta. Molemmista tuli parempia kuin mistään mun kokkailuista lähiaikoina ja lapsetkin oli samaa mieltä. Iltaa vietin salilla, yksin taas kerran. Näinä iltoina tulee Isabelleä ikävä, yksin on ihan tylsää kun kukaan ei pelleile mun kanssa...

Keskiviikkona kärsin taas kamalasta migreenistä ja tauko menikin jossain unen ja valveen rajamailla kärsiessä. M oli onneks jo parempi ja sekin meni kouluun joten sain rauhassa lepäillä. Kahdelta hain B:n ja suunnattiin hetkeksi kirjastoon. Täähän ei osaa vielä lukea, mutta saattaa silti viettää tuntikausia selailemalla kirjoja eikä yleensä ees halua, että luen sille. Luin sitten itse siellä nurkassa Harry Potteria...


Olin off ennen viittä ja painuin takas nukkumaan, tää päänsärky kun ei meinannut millään jättää mua rauhaan. Sain nukuttua pienet päikkärit ja se onneksi auttoi ja pääsin vielä illalla salillekin. Mulla on säästökuuri taas menossa ja sali on melkeinpä ainoa ilmanen aktiviteetti joten mitäpä sitä muutakaan illalla tekis. Ja enpähän ainakaan tuu rullaamalla kotiin niinku Maltalta...

Nyt onkin sit enää pari helppoa työpäivää ennen viikonloppua ja vapautta! Ihanaa kun saan nukkua aamulla pitkään ilmaan kiljumista. Viime yönä heräsin siihen kun M sai raivarit kun sen peitto tippu lattialle... Ihan normaalia joo, niitä peittojahan kun ei voi vaan nostaa takas sänkyyn vaan pitää herättää koko talo ekaks, nice!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti