sunnuntai 7. syyskuuta 2014

Day 195

Rento sunnuntai takana ja taas yksi kohta mun bucketlistiltä yliviivattuna. Isabelle nappas mut kyytiin kolmen maissa, ja otettiin suunnaksi Tiburonissa sijaitseva hippi-puu. Se on siis yksi näistä kukkuloista, joilta voi nähdä cityn, GG:n,meren, Marinin, kaiken. Etsittiin netistä osoite ja aluks informaatio oli vähän hämärää. Mun hostäiti ei ees tiennyt tän paikan olemassaolosta, eikä paikan päälläkään ollut minkäänlaista kylttiä. Kierreltiinkin aluksi vähän ympyrää niin autolla kuin kävellenkin ennen kuin löydettiin mitä etsittiin. 



Kuten näkyy, maisemat on aika kivat! Ajateltiin ottaa lähiaikoina uus reissu paremman kameran kanssa. Takaisin kävelymatkalla alettiin puhumaan kojooteista ja mountain lioneista ja Isabelle saikin mut jo pienen paniikin valtaan. Vakuuttelin kuitenkin, että ei ne tuu ku puhutaan lujaan ääneen. Kuulin onneks vasta jälkeenpäin, että tänään oli mountain lion hyökännyt 6-vuotiaan kimppuun toisella puolella San Franciscoa... Eli ei me ihan turhaan niitä pelätty. 

Iltapäivällä käytiin syömässä Sol Foodissa ja sen jälkeen vielä froyoilla. Meidän mukana oli myös uus tyttö Corinne Sveitsistä. Taisin tänne aikaisemmin kirjottaa, että nään Itävaltalaista tyttöä, mutta ei, olin varmaan keksinyt sen ihan ite ku sveitsiläinen se kerto olevansa... Mukavalta tytöltä vaikutti ja asuu mun luota vain viiden minuutin kävelymatkan päässä! 

Tällä hetkellä mun masu on ihan pallona tän viikonlopun herkutteluista ja huomenna onkin hyvä palata normaaliin elämään. Nyt kuitenkin unille, että jaksan huomenna mun rankan työpäivän... Rakastan tätä, että B:llä on maanataina koulua, viikon aloitus tuntuu niin paljon helpommalta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti