tiistai 16. syyskuuta 2014

New York kutsuu!!!

Viime päivät on menny kyllä hitaammin ku ikinä, tätä päivää odotellessa. Tänään hyppään viimein lentokoneeseen kohti New Yorkia ja hellua! Tätä päivää on kuulkaa odotettu ja nyt se on vihdoin täällä. En pysy enää paikoillani, saa nähdä mitä kuuden tunnin lennosta tulee...

En oo tehnyt kummempia pariin päivään. Ollut töissä, käynyt salilla ja nähnyt kavereita. Yhtenä iltana käytiin leffassa kattoon Guardians of the Galaxy ja ei ollu kyllä yhtään mun leffa! Menetin mielenkiinnon ennen puoltaväliä mutta onneks popparit oli hyviä.

Sunnuntaina meillä oli au pair -meeting, aika tylsä tällä kertaa. Oltiin Corte Maderassa paloasemalla pari tuntia kuuntelemassa luentoa maanjäristysturvallisuudesta. Hyödyllistä tietoa joo, mutta ei mikään ihan mielenkiintoisin pari tuntia mun elämässä...

Muuten työpäivät on rullaillut normaaliin tahtiin. Robin raikaa täällä melkeinpä 24/7 ja harrastukset on täydessä vauhdissa. B aloitti lauantaina t-ballin ja M näytelmäkerhon joten aamupäivä menikin niiden parissa ja käytiin vielä porukalla ulkona lounaalla niiden jälkeen.

Tän päivän oon ollu töissä kokonaan, mutta oon ollut vähän huono au pair ja pakkaillut B:n leikkiessä. Tätäkin näpyttelen samalla kun katselen poitsun jalkkisreenejä. Parin tunnin päästä oonkin vapaa ja sitte alkaa mun loma! Puol seiskan jälkeen otan bussin lentokentälle ja se on menoa sit!

Seuraavan kerran kuullaankin varmaan kun oon jo takas kotona! Seuraavat päivät on pyhitetty lomailulle ja NYC:ille. Meillä on hulluna suunnitelmia mutta tärkeintä on kuitenki ottaa rennosti ja nauttia huipusta seurasta! Oon aika happyyyy :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti