keskiviikko 1. lokakuuta 2014

Back in business

Täällä ollaan taas! Bloggeri selvästi kiukuttelee mulle tästä pitkästä poissaolosta, kun ei suostunut julkaseen mun ensimmäistä kirjotusta vaan kadotti sen jonnekin syvimpiin syövereihinsä, mistä en enää onnistu sitä löytämään... Elikkä otetaas uusiksi. 

Tää poissaolohan johtuu siis siitä, että Aleksi, elikkä hellu, eli siis minun poikaystävä oli täälllä kyläilemässä! Tämä poikaystävä-tarkennus siitä syystä, että yks mun etelä-suomalaisista kavereista oli koko ajan ajatellut, että mun kaveri nimeltä Heljä tai Helena, lempinimeltään täten Hellu, on tulossa käymään...

Meidän lomailua oli häirittemässä vähän mun työt ja miedän molempien sairastelu, mutta siitä huolimatta meillä oli ihan huiput kaks viikkoa. Aika vaan kiisi ohi ihan liian nopeaa vaikka yritin kuinka sitä pyytää pysähtymään... Mutta tärkeintä kuitenkin, että se pääs käymään ja päästiin viettään aikaa yhdessä ja viiden kuukauden päästä oonkin jo kotona! 

Nyt alkaakin sitten kuvien läpikäynti ja meidän reissusta postailu elikkäs stay tuned! Juttua tulossa ihan lähiaikoina jos tää blogger niin suo...

2 kommenttia: