keskiviikko 4. kesäkuuta 2014

Day 100!!

Sata päivää täynnä! Tää päivä on kulunut leffoja katsellessa, ja välillä tuntui, ettei tää työpäivä lopu ikinä. Meillä oli B:n kanssa kivoja suunnitelmia tälle päivälle, mutta aamulla sain kuulla, että M jääkin kotiin lepuuttaan jalkaansa ja mun tehtävä on pitää se aloillaan. Se onkin helpommin sanottu kuin tehty... Hostmom anto kuitenki luvan rajattomaan elokuvien katseluun ja siinä se päivä sitten vierähtikin. 

Sain valita ekan leffan, koska M:n mielestä mun sataa päivää piti juhlia. Katsottiin Pocahontas, ja tiedän jo mitä katotaan kun seuraavan kerran pääsen valitsemaan: Notre Damen kellonsoittaja on ehdoton, kun aletaan käymään mun lapsuuden lemppareita läpi. B valitsi Tarzanin ja M jonkun ihme animesadun, jonka mie jätin sit kokonaan välistä. Leffojen lisäksi ehdittiin pitää pehmoleluille bileet, piirtää, leikkiä Turtlesia ja lukea satuja. Onneks huomenna on taas helppo päivä. En tykkää yhtään viettää koko päivää sisällä kun ulkona paistaa aurinko täydeltä terältä.

Töiden jälkeen syötiin yhdessä tacoja, ja M:n ehdotuksesta lähdettiin juhlimaan mun täällä oloa jälkkäreille Melting Potiin. Käytiin samassa paikassa tyttöjen kanssa mun synttäreillä, ja siitä asti M on halunnut sinne kun kerroin, että siellä pääsee dippaamaan vaahtokarkkeja suklaaseen. Olihan se hyvää, ja lapset innoissaan. Join myös yhden Pina Coladan, oli hyvväää!



Illalla Isabelle raahasi mut vielä väkisin salille. Mulla ei siis vieläkään oo sinne korttia, mut on vaan päästetty sinne ilmaseks. Huomenna meen hakemaan opiskelijakorttia ja sitten pääsen ehkä oikeasti ostamaan sen jäsenyyden. Sitten ei tarvii enää kurkkia kulman takana kuka on töissä ja puhua itteään sisään... 

Tänään varmistu, että saan melkein viikon vapaata kun Aleksi tulee tänne! Päästään viikonloppuna varaamaan lennot, eli syyskuussa mua kutsuu taas NYC! Oon aika innoissaan, enää vähän yli sata päivää. Ja sitä ennen on luvassa vielä Los Angeles, Las Vegas, Chicago, Washington D.C, Palm Springs ja toivottavasti San Diego. Jos tää ei olis mun elämää niin voisin olla vähän kateellinen....

1 kommentti:

  1. Saatat pettyä ku siitä nykin koneesta astuuki ulos minä eikä åke!

    -Emmi

    VastaaPoista