lauantai 14. kesäkuuta 2014

Day 109

Pitkä ja rankka päivä takana, mutta kiva kuitenkin. M:lla oli tänään kevätjuhla, joten aamu oli melko hässäkkää, kun piti saada molemmat lapset juhlakuntoon ja laittaa siinä sivussa itsensäkin. Täällä ei kuulemma oo niin tarkkaa mitä lapset sinne päällensä laittaa, ja M:kin oli aluksi lähdössä risasessa koulun t-paidassa, mutta sain onneks sen mielen muutettua. Mutta oli siellä kyllä kaikkea jalkapallo shortseista pukuihin... Laitettiin hiukset nätisti ja se oli loppujen lopuks oikein tyytyväinen. Sai jättää kepit ja nilkkatuenkin vihdoin kotiin! 


Tää juhla oli ulkona, ja kaikilla luokilla oli siellä oma pieni shownsa. Olin vähän pettynyt, kun odotin jotain leffoista tuttua laulu-ja tanssishowta, mutta ei. Luokat laulo kuorossa, vähän sinne päin ja unohdellen sanoja. Meidän kevätjuhlaesitykset oli aina niin paljon hienompia ja muistan kun niitä harjoteltiin monta viikkoa! Nää oli ehkä korkeintaan pari kertaa vetänyt ne läpi... Kaiken lisäks B oli hullun kiukkunen, ja jouduin sitten vahtimaan sitä siellä leikkikentällä niin osa jutuista meni vähän ohi. Mutta sainpahan aurinkoa, koska tänään oli tosi kuuma!

Juhlan jälkeen mentiin lounaalle parin tuttavaperheen kanssa. Lapsia oli 8 ja meteli sen mukainen. Luulin jo, että saadaan varmaan häätö koko ravintolasta... B nukahti kesken lounaan ja veti sit pikku päikkärit siinä penkillä mun vieressä. Olis kyllä itelläkin tehny mieli nukkua vähän! Mutta ruoka oli kyllä tosi hyvää, vaikka menu näytti vähän epäilyttävältä. En ymmärtänyt puoliakaan jutuista, mitä mun annos sisälti, mutta hyvältä ne maistu. 


Kun vihdoin päästiin kotiin, olin aika väsynyt siitä kaikesta metelistä ja auringosta. Otin pikku päikkärit ja sitten olikin aika alkaa laittautua iltaa varten sillä tänään oli taas au pair meeting! Istuttiin iltaa mun LCC-Kellyn luona. Se oli kokannut koko päivän ja söin ihan liikaa. Mieki vein valkosuklaa-juustokakun sinne ja hyvin näytti kelpaavan. Uskallan siis kokeilla toistekin. Juteltiin ulkoterassilla ja oli tosi mukavaa! Ihan kuin kesäillat kotona, paitsi että oli pimeää. Meidän ryhmä on kyllä huippu, ja kaikki oli tuonut muutaman kaverin mukanaan. Mulla oli siis Isabelle mukana ja jatkettiin sen kanssa siitä vielä yksille San Rafaeliin. 




Nyt oon kuitenkin kotona ja kello on pian 12. Pitää laittaa nukkumaan, että jaksan aamulla nousta pariksi tunniksi töihin. Sitte oon vapaa loppu viikonlopun ja maanantainakin töitä on vaan pari tuntia, kun nakkaan perheen lentokentälle. Sitten koittaakin VAPAUS! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti