tiistai 10. kesäkuuta 2014

Day 106

Musta on tullu tosi laiska kuvaamaan. Tältäkään päivältä ei oo ku yks selfie, ja sekin vain koska sain tänään mun californian ajokortin! Olin aamulla töissä vaan pari tuntia, ja yhdeksitoista ajoin DMV:lle suorittaan mun inssiä. Tuntuu ihan hullulta, että ite ajelet sinne autokoululle suorittaan sun ajokoetta. :D Koe oli melko helppo, ajettiin muutaman kerran kortteli ympäri eikä mun tarvinnut ees tehdä taskuparkkia. Ainoa mihin koko homma meinas kosahtaa oli kun tää inssimuija kysy, että miten näytetään kädellä suuntamerkit jos vilkut ei toimi. Muistin, että kerran olin nähnyt jotain kuvia siinä lehtisessä minkä luin ennen kirjallisia ja sain onneks nää veikkaamalla oikein. 



Testin jälkeen hain Elenan ja mentiin lounaalle kiinalaiseen ravintolaan. En oo syöny täällä hirveästi kiinalaista, kun en oo löytäny hyvää paikkaa, mutta tää oli ihan jees. Ei oo kyllä siltikään löytyny Golden Flowerin voittanutta. Nyt ku sais sipulihärkää niin olis kyllä jeees! Lounaan jälkeen ajettiin Northgate mallille hengaileen ja vähän kierteleen kauppoja. Oon kunnon säästökuurilla nyt, haluan shoppailla sitten kun porukat on täällä. Ostin vaan yhen trikoomekon F21:stä viidellä dollarilla, oon ylpeä itsestäni!

Iltapäivällä oli tarkoitus mennä ajoissa salille Isabellen kanssa, mutta sillä tuli vähän hässäkkää, niin lähtö vähän lykkääntyi. Päädyin makoileen sängylle ja kattoon netflixiä, ja heräsin yhtäkkiä yli tunnin päästä.... Pikku päikkärit siis, ja sen jälkeen I olikin valmis lähtemään. Perus salihommat ja nyt pitää sitten alkaa valmistautumaan nukkumaan kun huomenna on taas töitä. Ihan mukavaa pitää vapaapäivä keskellä viikkoa, tuntuu ettei ole semmosta pakkoa tehdä mitään. Viikonloppuisin pitää aina saada kamalasti aikaseksi, kun on vapaata, mutta tänään oli kiva ottaa vaan iisisti.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti