sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Viikonloppu nro 16!

Oon ollut täällä 16 viikonloppua, kuulostaapa pitkältä! Paljon pidemmältä kuin 111 päivää. Lupasin muuten itselleni, että kirjoitan joka päivä ennen kuin porukat tulee, mutta ei... Mulla oli tarkoitus viettää tää viikonloppu rauhallisesti siivoilun ja salin parissa, mutta Isabelle raahas mut ulos. 

Lauantai alkoi parin tunnin työskentelyllä. Syötiin aamupalaa ja leivottiin brownieita. Täällä oli tänään isänpäivä, ja lapset halusi leipoa isälleen. Aamu menikin nopsaa, ja kymmenen jälkeen kävin nakkaamassa lapset isälleen. Siitä alkoi mun viikonloppu, jonka viis ekaa tuntia meni sängyssä netflixiä katellen. Viiden aikaan sain raahattua itseni salille ja tarkoituksena oli jatkaa siitä dinnerille Isabellen kanssa. Keksittiin kuitenki, että lähdetään ulos, joten kurvailtiin salin jälkeen nakkaan mun auto kotiin ja safewayn viiniosaston kautta I:n luo valmistautuun iltaan. Tää mun ruotsalainen kaveri kyllä vaan vahvistaa mun kuvaa kaikista ruotsalaisista, kaikella rakkaudella pakko sanoa, että täys hulluhan tää on! 



Ilta meni hiuksia kiharrellessa ja kuunnellessa vanhoja biisejä. Käytiin läpi kaikki Greasen soundtrackista Boten Annaan. Otettiin taksi San Rafaeliin ja käytiin kahdessa eri baarissa. Mulla olis hirveästi haluttanut tanssimaan, mutta toisessa paikassa ei ollut tanssilattiaa ja toisessa DJ oli surkea. Törmättiin pariin tyyppiin joihin oltiin tutustuttu salilla ja hengailtiin niitten kanssa melkein koko ilta. Huippua tutustua paikallisiinkin, kun muuten kaikki kaverit on au paireja. 


Baarin jälkeen olisin kyllä ollut niin valmis Kaktukseen pizzalle, mutta piti tyytyä lämmitettyyn lasagneen... Toisaalta on kyllä hyvä juttu, että täällä menee baarit aikaisemmin kii niin pääsee ihmisten aikoihin nukkumaan! Kun rytmi on se, että kympiltä nukkumaan ja kuudelta ylös, on sitä vähän hankala viikonlopuksi kääntää ympäri. 

Sunnuntai alkoi hyvin! Vaikka väsytti hirveästi, eikä olo muutenkaan ollut huikea, piristi kummasti kun pääsin heti ekaksi skypettään Emmun kanssa pitkästä aikaa! Mulla on kyllä ihanat kaverit kotona. Skypettelin myös Aleksille ja sitten lähettiin Isabellen kanssa aamupalalle Ihopiin. Siellä oli kuitenkin yli puolen tunnin jono, joten vaihdettiin kohteeksi Cheesecake Factory. Olin koko aamun himoinnu pannukakkuja Nutellalla, mutta jouduin tyytymään normaaleihin pannukakkuihin ja ranskalaisiin. Terveellinen aamupala siis ennen kaikkea! Sen jälkeen ei ookaan tarvinnut sitten syödä mitään, tuli massu sen verran täyteen...

Käytiin salilla moikkaan näitä meidän kavereita ja hengailtiin siellä hetki. Ennen kahta Isabelle vei mut kotiin ja siitä eteenpäin oonkin ollut superlaiska. Katoin Pretty Little Liarsia muutaman jakson, ja kävin kaupasta ostamassa smoothien, siinä tän päivän aktiviteetit. Istuskelin laiturilla varmaan tunnin kuunnellen Suvi Teräsniskaa ja muistellen vanhoja. Välillä on ihan mukavaa hengailla vaan yksikseen, tekemättä mitään. Seuraavat viikot onkin sitten täynnä ohjelmaa, ja tietenkin maailman parasta seuraa!

Huomenna pääsen ekaa kertaa ajeleen Golden Gaten toiselle puolelle kun vien hostperheen lentokentälle. Saa nähdä mitä siitä tulee, ja selviänkö hengissä takasin... En käsitä, että sen jälkeen oon sitte vapaa, mun ei tarvii kuunnella lasten kiukuttelua kahteen viikkoon! Jeeeeeeeee!

 

1 kommentti:

  1. Täällä ollaan lähtötunnelmissa!! Kaurapuuro syöty ja nyt viimeiset kamppeet laukkuihin ja menoksi!! :)

    VastaaPoista