maanantai 7. heinäkuuta 2014

4th of july weekend

Tiedän, että lupailin reissupäivityksiä... Mutta kyllä ne sieltä vielä ilmestyy! Suunnittelin viettäväni viikonlopun rauhallisesti chillaillessa, mutta sen sijaan oon juossut pää kolmantena jalkana. Sää oon ollut mahtava, niin tuntu vaan kamalalta jäädä sisälle makaamaan. 

Tänä viikonloppuna oon ollut onnellisin täällä ikinä. Nyt mulla alkaa tuntumaan, että alan kotiutua, mulla on oikea elämä täällä. Oon nauranu ihan liikaa, mulla on ollut kivaa lasten kanssa. Oon saanut hirveästi haleja, oon maannut altaalla kunnes on ollut niin kuuma, että on vaan ollut pakko mennä uimaan. Oon käynyt fairissa ihan liian monta kertaa, pyörinyt varmaan tunnin maailman pyörässä, pitänyt huolta kavereista ja tanssinut taas kerran jalat rakoille. Otin elämäni ensimmäisen pedikyyrin, ja meinas saada kyllä tyyppi kipakan potkun ku alko raspaileen jalkoja, kutitti niin paljon! 

Oon myös sanonut tänä viikonloppuna ensimmäiset Goodbyet. Kahlia lähti ensin kuukaudeksi Kanadaan host perheen kanssa, siitä travelmonthille ja sitten takaisin kotiin. Tästä se nyt lähtee, pikkuhiljaa alkaa kaverit katoamaan. Juhlin myös elämäni ensimmäistä 4th of julya ja rakettien välkkeessä itkettiin sitten Tanjan kanssa. Tää viikonloppu on ollu niin ihana, mutta samalla myös Tanjan kotiinlähtö vaan koko ajan lähenee ja lähenee...

Nyt on viikonloppu takana ja työviikko alkanut. Hengailtiin tänään altaalla lasten kanssa ja sitä on varmaan luvassa lisääkin tällä viikolla. Nyt pitää kuitenkin yrittää nukkua vähän univelkoja pois...Tässä kuitenkin vähän kuvia viikonlopulta!














1 kommentti:

  1. Täälläki pikkuhiljaa päästään oikeaan vuorokausirytmiin, viime yö jo nukuttiin ilman elokuvia ja syömisiä 😄 vauhti vaan jatkuu!! Eilen kyläilyä ja tänään retkelle!!

    VastaaPoista