tiistai 15. heinäkuuta 2014

Day 141

Mukava päivä takana! Aamupäivä olin normaalisti töissä. Vietiin M leirille, leikittiin ja käytiin kirjastossa B:n kanssa ja puoli kahdelta olin off. Nopea työpäivä, vaikka B kiukkuilikin. Päivää piristi kuitenkin skypepuhelu neljän yhteen ääneen puhuvan pikkutyypin kanssa. Näinä päivinä toivoisin vaan, että voisin siirtää itseni Aapajokeen päiväksi moikkaamaan minun lempilapsia. Ja siskojakin on ehkä vähän ikävä...

Töiden jälkeen Isabelle haki mut salille. Oltiin super reippaita! Treenin jälkeen laittauduttiin salilla näteiksi ja suunnattiin Tanjan synttäri-illalliselle. Nyt seki on sitten ihan oikeasti täysikänen! Oltiin syömässä isolla porukalla, ja oon nauranut kyllä niin, että vatsaan sattuu. Saatiin kuulla mm. "paljon onnea vaan" yhden saksalaisen ja yhden jenkin laulamana. Dinnerin jälkeen nakkasin Tanjan ja Isabellen Isabellen luokse, ne lähtee huomenna Vegasiin. Perjantaina on sitten munkin vuoro! Mitenköhän pärjään pari päivää ilman mun tyttöjä?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti