torstai 10. heinäkuuta 2014

Emmää keksi otsikkoa

Lapsilla on täällä siis kesäloma nyt ja luulin, että tulisin olemaan töissä enemmän, mutta tosiasiassa tää viikko on ollut tosi helppo. M on tän viikon leirillä, joten mulle on jäänyt pääasiassa vaan B. Meillä on ollut tosi hauskaa, ja päivät on mennyt tosi nopeasti. Mulla on ollut hyvä mieli, ja lapsetkin on ehkä huomannut sen, kun ei oo kiukutellut juuri ollenkaan. 

Maanatai iltapäivä vietettiin altaalla. B on oppinut vihdoinkin sukeltamaan ja niitä taitoja piti tietenkin päästä heti testaileen lissää. Vietin ainakin kaks tuntia vedessä, pitäen sitä käsistä, että se pääsee polskimaan syvempäänkin altaaseen. Samaan aikaan M hyppi mun selässä ja harjotteli käsillä seisontaa vedessä mua vasten. Olin illalla aika poikki, mutta silti päivä oli kyllä tosi kiva. Sain hyvin brunaa samalla kun lapset uiskenteli lasten altaassa! 

Tiistai taisi olla aivan peruspäivä. Aamulla M leirille, B:n kanssa puistoilua, M kotiin, vähän leikkimistä ja kolmen aikaan olinkin off. Iltapäivällä oli taas hiking-class, josta onkin tän viikon ainoat kuvat, vois vähän tsempata taas....





Keskiviikkona mulla oli pitkä päivä. Heräsin aamulla seiskan aikaan lasten kanssa ja laitoin ne valmiiksi. Ysiltä sain pienen tauon, jonka aikana skypettelin vähän ja yritin chillailla ennen iltaa. Luvassa oli töitä kasiin asti ja olin jotenkin varautunu, että se tuntuis ikuisuudelta. Ilta meni kuitenkin paremmin kuin olisin voinut kuvitellakaan. Leikittiin Bn kanssa kotona ennen kuin haettiin M leiriltä, sitten katottiin kaikki yhdessä yks jakso Peppi Pitkätossua ja lähdettiin puistoon. Treffattiin siellä Isabelle ja sen poistu, sekä Tanja lapsineen. Siellä puistossa oli pari tyttöä soittamassa viulua ja kitaraa sekä laulamassa, ja siinä vierähtikin tuntinen helposti. 

Konsertin jälkeen jatkettiin vielä leikkiskälle. B:lle sattui pieni haaveri, mutta onneksi se osottautui pienemmäksi kuin näytti. B siis kaatui ja ilmeisesti hampaat kolahti vähän huuleen. Verta oli joka paikassa ja olin jo varma, että nyt tuli sairaalareissu ja mut vielä kotiutetaan täältä, mutta onneksi se vaan näytti pahemmalta kuin oli, eikä hostäitikään ollut moksiskaan. 

Puistoilun jälkeen ajeltiin kotiin kokkailemaan dinneriä. Tehtiin lasten kanssa itse pizzaa ja voi että, kun ne oli innoissaan. Otettiin jälkkäriks vielä muutamat porukoiden tuomat missä X:t ja olin paras au pair ever! Lapset kylvyn kautta sänkyyn ja itse valmistautumaan salille. Tanja nappas mut kyytiin ja vedin sille kunnon jalkatreenin siellä samalla kun suunniteltiin tulevia viikonloppuja, lähdetään nimittäin ensi viikolla LAS VEGASIIN! Aivan kuten viime postauksessa sanoin, rakastuin siihen paikkaan, enkä voinut jättää väliin mahdollisuutta juhlia mun lemppari suomitytön synttäreitä siellä. 

Tää päivä, eli torstai, on mennyt tosi nopeaa. Vietiin M leirille ja lähdettiin B:n kanssa kohti Novatoa jossa meillä oli playdate sovittuna. Leikittiin hostmomin kaverin pojan kanssa hetken aikaa, kunnes meidän piti puol yhdeltä nähdä HM San Rafaelissa autokorjaamolla. Menin pitkästä aikaa vähän hukkaan täällä, mutta pääsin vihdoin perille. Jätettiin toinen auto huoltoon, joten pari päivää sumplitaan nyt sitten yhdellä autolla...

Olin off jo puoli kahden maissa ja vietin muutaman tunnin blogin parissa. Skypetin vähän, kuuntelin musiikkia ja otin iisisti, ennen kuin viiden jälkeen Isabelle tuli hakemaan mua salille. Ennen Vegasia kunnon spurtti nyt! Salin jälkeen treffasin vielä Elenaa. Käytiin Panera Breadissa keitoilla ja pyörittiin hetki kaupoissa kunnes se sitten nakkas mut kotiin. Nyt ajattelin hautautua peiton alle ja katsoa jonkun leffan. Tai siis ainakin alkutekstit ja nukahtaa sitten...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti