tiistai 29. heinäkuuta 2014

Dolores park

Vietettiin sunnuntaina Tanjan läksiäisiä cityn puolella Dolores parkissa. Ollaan oltu siellä kerrran ennenkin ja taisinkin lisäillä silloin muutamat kuvat, mutta lisää tulee taas!

Heräiltiin lauantain baari-illan jäljiltä hieman väsyneinä siinä ysin jälkeen, kiskastiin vaatteet päälle ja saatiin Tanjan hostäidiltä kyyti San Rafaelin keskustaan. Napattiin Trader Joe'sista vähän evästä mukaan ja otettiin bussi cityyn. Cityssä käytiin shoppailemassa vähän lisää ruokaa ja viiniä ja mentiin sitten bartilla melko lähelle tätä puistoa. Aurinko paisto täydeltä terältä ja tää puolen kilometrin kävelymatka bartilta puistoon tuntui ikuisuudelta, mutta päästiin lopulta perille. 

Tanja oli kutsunut paikalle kaikki tuttunsa, ja aika paljon porukkaa sinne saapuikin. Eka meidän seuraan liittyi lisää suomityttöjä, kun Neli saapui, ja toi mukanaan Jennan, Lindan ja Minnan. Minnan ekat sanat mulle oli, että sä oot kyllä jostain lapista.... :D Ehdittiin istuskella melkein tuntinen Suomi-porukalla ja tuntui kyllä tosi oudolle! En oo kertaakaan täällä olon aikana hengannut noin isolla jengillä missä kaikki puhuis samaa kieltä, ja nyt kun kaikki puhu päällekkäin Suomea, tuntu että en osannu muodostaa enää yhtään järkevää lausetta. 

Meidän seuraan liitty koko ajan lisää porukkaa ja lopulta meitä oli suomalaisten lisäksi typpejä mexicosta, columbiasta, saksasta, jenkeistä ja ruotsista. Syötiin ihan liikaa herkkuja, otettiin aurinkoa ja juotiin viiniä. Mun viinipullo jäi kyllä kesken, kun tajusin, että mun pitää olla vielä illalla ajokunnossa. Olin luvannut viedä Tanjan kotiin ja kaikki mun tavarat oli myös sen luona...

Vietettiin tuolla puistossa melkein kahdeksan tuntia ja mulla oli kyllä ihan tosi kiva päivä. Ihanaa vaan istuskella, ottaa rennosti, jutella huippujen tyyppien kanssa ja ottaa aurinkoa. Kotiin suunnattiin vasta kahdeksan jälkeen. Bussissa olin varma, että joku hullu nainen käy vielä mun ja Tanjan kimppuun kun se selitti koko matkan kuinka me ollaan sen mielestä ihan selviä vankikarkureita... Ja kaikki ilmeisesti sen takia, että meillä oli lippikset päässä!? 

Nyt kuitenkin muutama kuva mun yhdestä lempipaikoista San Franciscossa.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti