torstai 3. heinäkuuta 2014

Back to normal

Normaalielämä on alkanut taas! Eilen töitä kuus tuntia, tänään ykstoista. Eilen lapset tais huomata mun pahan mielen ja oli superihania. B otti kolmen tunnin päikkärit, joten saatiin M:n kanssa vähän tyttöaikaa! M meikkas mut, valitsi mun vaatteet, sit lakattiin kynsiä ja leikittiin malleja. Illalla käytiin Tanjan ja Isabellen kanssa katsomassa 22 Jump Street ja saatiin kyllä hyvät naurut! Syötiin sushia ja kaatu soijat syliin, popparit lattialle, mutta hauskaa oli! 


Tänään lapset tuli herättää mua puoli seiskan maissa, kun "äiti oli kadonnut". Hätistelin ne leikkimään, nukuin vielä viis minuuttia ja alotin työt seiskalta. Hostmom ei oo hirveästi nyt kesällä töissä, jotan tänkin päivän olin yksin vain kymppiin asti. Puolen päivän aikaan lähdettiin sitten Marin County Fairiin, eli vähän niinku markkinoille/tivoliin. Huomenna on siis itsenäisyyspäivä, jonka kunniaks tää fair järjestettiin. 

Ilma oli ihana, pääsin karuselliin ja maailmanpyörään ja muutenkin oli aika mukava päivä. Pääsin ruokkiin vuohia ja näkemään possujen juoksukisat! Voitte vaan kuvitella kuinka hauskaa tuo jälkimmäinen oli :D  B oli vaan ihan kamala, sain kunnon naarmut naamaan kun jätkällä meni vähän hermot.. 





Illalla näin Elenaa pikasesti kun se tuli mun luo syömään kinderiä! Ihanaa nähdä taas pitkästä aikaa ja jälleen vannottiin, että nähdään nyt useammin. Silläkin on enää kuukausi jäljellä. Kasin aikaan Isabellen kanssa salille, ja meni aika pelleilyksi koko touhu. Sillä oli selvästi ollut mua ikävä! I know that you are trying to read this Isabelle, so I just said that I know you had missed me so bad!




Nyt nukkumaan, huomenna taas kymmenen tuntia edessä ja sen jälkeen sitten katsomaan itsenäisyyspäivän raketteja. Viikonlopun aikana yritän sitä ehtiä käymään kuvia läpi ja kirjottelemaan Vegasista ja LA:sta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti