keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

Day 44

Voin kertoa, että tänään ei töissä paljon naurattanu. Itku oli lähellä tulla pari kertaa, mutta selvisin pelkällä syvään hengittelyllä ja sataan laskemisella. B:llä oli huono päivä, sää oli kylmä ja auton lastenistuimet temppuili. Lisäksi jouduin tänäänkin kuskaan M:n ja sen kaverin voimisteluun. Yleensä tarvii vain joka toinen viikko, mutta tänään mun pitikin yhtäkkiä lähteä viemään niitä. Mulla ärsytti, ja B:llä vielä enemmän, se vietti 45 minuuttia maaten lattialla ja vinkuen. Ei hetkenkään hiljasuutta. Kun päästiin kotiin ja olin off, olisin ollu valmis vaan marssimaan omaan huoneeseen ja vetämään kuulokkeet korville... 

Aamupäivällä ehittiin kuitenkin käymään taas Discovery Museumissa, ja siellä meillä oli ihan kivaa. Nyt oli ensimmäistä kertaa minun täällä olon aikana tosi sumuista, siltaakaan ei näkynyt juuri ollenkaan. 




Päivän kuitenkin pelasti illallinen Cheesecake Factoryssa hostperheen kanssa. Laitettiin M:n kanssa samanlaiset kiharat ja miekin vaihdoin ikuiset colleget farkkuihin ja jakkuun. Ruoka oli ihan tajuttoman hyvää, söin lohta ensimmäistä kertaa täällä. Muutenkin oli tosi kivaa viettää aikaa rauhassa kaikki yhdessä, meillä on aika harvoin yhteistä aikaa. Puhuttiinkin, että pitää ehdottomasti tehdä tätä useammin!



Jälkkäriksi tilattiin M:n kanssa puokkiin S'mores-juustokakku. Hostäiti oli ilmeisesti jossain vaiheessa ehtinyt kertomaan minun synttäreistä, ja kohta siinä olikin kunnon kuoro laulamassa mulle Happy Birthdayta! Päivän myöhässä, mutta aivan hauskaa. En osais kuvitella, että Suomessa tarjoilijat tulis laulamaan sulle, mutta täällä se on aivan normaalia. Oon kyllä tyytyväinen, että mulle on sattunut näin kiva perhe! Lapsetkin söpöili koko illan, ne oli varmaan jo saanu kitinä-kiintiön täyteen päivällä..



Kotimatkalla yritin ottaa kuvaa tosta sumusta kun se näkyi niin selvästi. Aivan kun pilvet ois lasketunut maan tasalle. Vähän heilahtanutki, mutta siellä se näkyy vuorien edessä!


Nyt käperryn peiton alle ja vietän loppuillan Netflixin parissa. Huomenna värjäillään Tanjan kanssa tätä mun pehkoa, alan näyttää jo ihan harmaalta. Pitäis varmaan alkaa myös suunniteleen pakkaamista San Diegoa varten, enää kaks yötä!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti