tiistai 15. huhtikuuta 2014

Day 50

50 päivää Jenkeissä takana! Välillä tuntuu, että päivät ei kulu millään, mutta välillä aika taas vaan liitää ohitse. Parin viikon päästä voi jo sanoa, että alle 300 päivää jäljellä. Tiedä sitten kuulostaako se niin hyvältä... Vaikka nyt olen kyllä nauttinut täällä olosta, tänään oli tosi kiva päivä!

Olin periaatteessa töissä koko päivän, seiskasta melkein viiteen. Mutta myös hostäiti oli vapaalla, joten vietettiin päivä Cityssä. Syötiin lounasta kivassa pienessä ravintolassa ja jatkettiin siitä Golden Gate parkiin polkuveneilemään. Siellä oli semmoinen pieni lampi, jonka ympäri poljettiin ja katseltiin eläimiä ja maisemia. Myös lammen varmaan tuhat sorsaa kiersi meidän perässä, kun ei oltu huomattu isoa kylttiä joka kielsi eläinten ruokkimisen... Tuo polkeminen kävi ihan treenistä, varsinkin ku vieressä istu kaks muksua vaatimassa koko ajan vain lujempaa vauhtia. Siellä oli myös hulluna kilpikonnia! Tuossa yhdessä puussa oli varmaan kakskymmentä, että yrittäkääpä bongailla.








Veneilyn jälkeen käytiin vielä teellä Japanilaisessa puutarhassa. Siellä oli tosi kaunista, paljon puita, kukkia ja pieniä lampia. M sanokin, että "täällä on niin kaunista, että mulla melkein itkettää". Tiedä sitten mistä se sen keksi, kuulosti vähän hassulta tommosen pikkutytön suusta. 





Melko kuvapainotteista postausta tältä päivältä, mutta ei mulla hirveästi oo muuta kerrottavaa. Vietin illankin kotona, kun tuntuu vieläkin vähän univelka painavan. Kattelin Netflixiä ja syötiin dinneriä yhdessä. Huomenna on luvassa samantyylinen päivä, mennään kaikki yhdessä lautalla Cityyn ja katsomaan merileijonia Fisherman's Wharfille. 

Ai niii, tässä kuvat muutamasta San Diegon ostoksesta. Löysin korkkarit alle 20 eurolla, oli pakko ostaa kun mulla ei oo täällä mitään tuon tyylisiä. Melkein kaks kuukautta on mennyt pelkillä tennareilla ja lenkkareilla. California-hupparin olin aikonut ostaa vasta sitten vuoden lopussa, mutta nyt löyty sellanen, mitä en voinut jättää kauppaan! 



Yks juttu vielä! Oon superhappy koska....


1 kommentti:

  1. Ihanan näkösiä paikkoja! Täällä käytät sitte meitäkin!!! T. Äiti

    VastaaPoista