tiistai 29. huhtikuuta 2014

Day 64

Aurinko on ihana, mutta se vie kyllä multa kaikki voimat. Oon ollu ihan kuollut tän illan, maannu sängyllä tekemättä mitään. Ihan hyvä ehkä säästää voimia huomiselle sillä me leivotaan Tanjan kanssa munkkeja! Tai siis ainakin yritetään. En oo muistaakseni ikinä itse paistanu munkkeja, kerran oon katsonut vierestä... Vois katsoa jos YouTubesta löytyis vaikka video aiheesta. Äiti onneks tajus kertoa ettei siihen öljyyn kannata laittaa vettä, voi tulla räjähdys...

Mutta, kuten luvattiin, tänään oli lämmin päivä. Vein B:n kouluun ysiks ja kävin samalla aamulenkillä, päällä toppi ja shortsit, ihanaa! Skypettelin Maman kanssa yli tunnin. Suunniteltiin niiden reissua tänne ja juteltiin vaan niitä näitä. Voi että, miten tässä maailmassa ilman äitejä pärjättäiskään! Makoillin auringossa jonkun aikaa ennen kun Elena tuli tänne ja lähdettiin lounaalle. 


 Meinas vähän hymyilyttää, kun kaverit lähetti kuvia kuinka ne kolaa leville pihaa tyhjäksi... Ei käy kateeksi! Täällä lämpöä oli +28c, ja tuntu melkeinpä vielä kuumemmalta. Pelkkä istuminen sai hien pintaan! Siks mentiinkin lasten kanssa froyoille heti koulun jälkeen. 





Siinä mun cutie innoissaan mun arskat päässä. M:n kanssa ollaan välillä parhaita kavereita, ja välillä se taas kyseenalaistaa kaiken mitä sanoin. Eilen sain kuulla, etten voi tietää mihin sen lelut kuuluu kun en oikeasti ees asu täällä, mutta tänään se taas rakasti mua ja olin paras au pair ever.

Nyt meen jatkaan sitä mitä oon tehnyt koko illan. Siispä peiton alle ja 90210:n pariin. En voi uskoa, että kohta pääsen noihin maisemiin!

3 kommenttia:

  1. On se hyvä että ollaan saatu sinut hymyilemään. Meitä ei naurattanu kun nähtiin lumimäärä...
    -Jenny

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha, oon esitelly teidän lapiointikuvaa kaikille :D

      Poista
  2. Helppo naureskella sieltä päin maailmaa ;D
    -Jenny

    VastaaPoista