keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

Day 51

Täysi työpäivä takana! Oli aika rankkaa, vaikka mukavaakin kyllä myös. Olin lasten kanssa aamun kun hostäiti hoiti asioita. Lapset pelleili minun sängyssä samalla kun pakkailin vähän tavaraa mukaan päivän reissulle ja laitoin itseni valmiiksi. Oon huomannut nyt, kun ollaan oltu paljon nelistään, että lapset käyttäytyy paljon paremmin kun ollaan kolmestaan. Ne ei kiukuttele mulle läheskään yhtä paljon kun niiden äidille...


Otettiin aamupäivällä lautta Cityyn. Mun mielestä se oli siistiä, en ollut ikinä ennen mennyt täällä lautalla. Sieltä näkee kaikki sillat, Alcatrazin ja tietenkin koko ajan lähestyvän San Franciscon. Tai siis näkis jos ei olis sumusta, kuten tänään... 




Syötiin lounasta ja pääsin maistamaan kuuluisia valkosipuliranskalaisia! Oli muuten hyväää. Otettiin satamasta polkupyörätaksi Pier 39:lle. Lapset oli ihan innoissaan tästä taksista ja munkin mielestä se oli ihan hauskaa. Oon aina halunnu ajella tämmösellä! Lisäksi meidän kuski oli entinen kilpapyöräilijä niin mentiin lujaa.


Käytiin tsekkaan merileijonat ja pyöriskeltiin muutamissa kaupoissa. Lapset alko olemaan aika väsyjä ja kiukkusia niin katsottiin paremmaksi suunnata kotia kohti. Sitä ennen kuitenkin kävin ostamassa maailman parhaita Taffyja! En oo oikein varma miten selittäisin mitä ne on. Vähän niinku toffeeta, semmosta tosi pehmeää. Ja niitä löytyy ihan kaikissa mauissa mitä vaan voi kuvitella. Oltiin kotona neljän aikaan ja viideltä olin off.

Tuntui, että tarviin hetken ulkona talosta niin suuntasin Tanjalle. Syötiin illallista sen perheen kanssa ja juoruiltiin vaan. Onneks mulla on Tanja täällä, mun suomityttö numero 1! Ihanaa, kun se on niin lähellä. Miten pärjään kun se neljän kuukauden päästä lähtee jo kotiin...

Väsyttää taas, päivä ulkona vei kaikki voimat. Aurinko paistoi koko päivän ja oli mukavan lämmintä. Toivottavasti huomennakin kun meillä on edessä päivä puistossa playdeittien muodossa. 

Suomessa onkin jo torstai, joten hyvää synttäriä maailman parhaalle iskälle <3 

1 kommentti: