torstai 24. huhtikuuta 2014

Day 59

2 kuukautta jenkeissä takana! Sen kunniaks sitten mulle sattu maailman helpoin työvuoro. Laitoin lapset aamulla valmiiksi ja toisin kuin yleensä, vein M:n kouluun. Olin off jo puoli ysiltä, mutta semmosen parin kilometrin kotimatkaan menikin sitten melkein puoli tuntia ruuhkien takia. 

Vietin mun viiden tunnin tauon kokonaan peiton alla. Katselin sarjoja, skypettelin vähän kotiin ja nukuin. Oli sellanen olo, että migreeni yrittää iskeä taas niin katoin paremmaksi ottaa ihan iisisti. Saa nähdä miten nyt tulee illalla uni kun nukuin melkein kolmen tunnin päikkärit. 

Kahdeksi kävelin B:n koululle ja siellä oli kunnon kiukkuilija vastassa. Mikään ei ollut tänään hyvin, B muunmuassa veti raivarit keskellä jalkakäytävää... Sanoin sitte, että nyt lähetään päikkäreille ja sain takas vielä isommat huudot. Sain poitsun kuitenki keploteltua sänkyyn rauhottuun viideks minuutiks, eikä ehtiny kulua edes kahta ennen kun se oli unessa. M oli edelleen koulussa, eli mulla oli taas aikaa palata netflixin pariin. Neljän jälkeen M tuli isänsä kanssa kotiin, ja mie olinkin sitten vapaa. 

Kävin lenkkeileen ja söin perheen kanssa dinneriä. Tai no mulle ei tänään mac&cheese maistunu niin pekonia ja leipää- linjalla mentiin... Illalla käytiin Elenan kanssa shoppaileen Safewayssa ja ajeltiin vaan ympäriinsä. Perushengailua, mutta kunhan ei vaan tarvii viettää iltaa kotona. Mun mielestä tää näiden kuvio on niin outo. Lasten isä siis käy täällä hoitamassa lapsia, lapset ei ikinä mee sen luo. Se iskä ei oo mikään mun lemppari niin yritän viettää kaikki maanantait ja torstait ulkona...

Huomenna on jo perjantai, viikot menee nopeasti! Mulla ei ole mitään kummempia suunnitelmia viikonlopulle, mutta vieläpä tässä ehtii. Ehkä vois suunnata Cityyn! Pitäis löytää B:lle synttärilahja kun sillä on synttärit ensi viikolla. 

Kivaa perjantaita Suomeen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti