keskiviikko 6. elokuuta 2014

Day 162

Ihania tämmöset lyhyemmän työpäivät keskellä viikkoa, tuntuu aivan kuin olis viikonloppu taas! Olin töissä vaan yhteen, ja sekin meni tosi nopsaa kun B:lle tuli leikkikaveri. Meillä oli myös siivooja, niin leikittiin vaan mun huoneessa legoilla, tai siis pojat leikki ja mie kirjottelin blogia... 
Syötiin lounasta ulkona ja kahdentoista jälkeen saateltiin tää leikkikaveri kotiin vähän matkan päähän. 

Ennen yhtä tulikin hostäiti kotiin, ja huomasi melkein saman tien, että meillä on autotallissa tulva! Pyykkikone oli ilmeisesti päästänyt kaikki vedet pihalle ja siinä menikin sitten tunti sitä kuivaillessa. Ei onneks ollut mun vika, vaan siivooja oli sählännyt jotain... 

Kahden jälkeen karkasin paikalta nappaamaan Isabellen mukaan ja salille. Oon ollu pari viikkoa sekä kiireinen, että laiska, ja en oo käynyt salilla kertaakaan. Nyt olikin sitten aika palata normaaliin elämään ja ottaa itseä niskasta kii! Vedettiin melko pikatreeni koska meillä oli illalle vielä paljon suunnitelmia. 

Salilta ajeltiin Novatoon ensin Panera Breadiin broccoli cheddar- keitoille ja sitten Targetiin ostamaan hiusväriä. Oon kiertänyt täällä aikamonet kaupat läpi, mutta tähän mennessä Target on ollut ainoa mistä oon löytänyt mun väriä... Ja se on tuolla puolen tunnin ajomatkan päässä. Napattiin myös Safewaysta vähän grillaushommia mukaan ja siitä sitten Isabellelle. Oltiin molemmat hullun väsyneitä, niin koomailtiin hetki ennen kuin saatiin vihdoin itsemme ylös ja alettiin toteuttaan meidän illan suunnitelmaa. 


Alotettiin värjäämällä mun hiukset, ja Isabelle meinas kyllä saada mut hermostuun sen lukuisilla "en nyt tiiä mitä tästä tulee"-kommenteilla... Mutta hyvähän siitä tuli, nyt ei tarvii kulkea enää lippis päässä niinku viiminen viikko on mennyt. Tää aurinko täällä tekee ihan kamalia mun hiuksille. 


Värjäsin myös Isabellen hiukset ja sitten alettiin valmisteleen meidän dinneriä. Sieni-pekonirullia, vähän pihviä ja maissia, namiii! Mie olin taas grillimestarina, Isabelle hoiti salaatti- ja jälkkäriosion. Oli kyllä taas niin pirun hyvää! Täällä ihmiset grillaa aina vaan jotain hamppareita tai hot dogeja, pitää joku päivä näyttää tolle hostäidillekin mitä on oikea grillaus! 





Jälkkäriks syötiin sitte mustikkapiirakkaa ja jätskiä samalla ku katottiin leffaa. Mulla ei kyllä jääny ees nimi mieleen, ku se oli niin surkea :D Lakkailtiin kynsiä ja juteltiin tyttöjen juttuja,  oli kivaaaaa! Yhdentoista jälkeen ajelin kotiin PMMP:tä kuunnellen ja hymyilytti vaan, ihana ylläri tytöt!! <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti