perjantai 8. elokuuta 2014

Days 164 & 165

Torstain vapaapäivä meni netflixin ja salin parissa. Muuta kerrottavaa ei juuri olekaan, enkä tainnut ottaa muita kuviakaan kun pari tyhmää saliselfietä Jonin kanssa. Isabellen poikakaveri on nyt täällä kylässä, joten mulla ei oo kavereita niin hengailin sitten salipoikien kanssa illankin salilla vaan...


Perjantaina olin töissä seiskasta yhteen. Nakattiin M surffileiribussille, käytiin B:n kanssa kirjastossa ja kokkailtiin lounasta kotona. Oon niin kyllästyny lounaan laittoon, täällä ku ei ihan mikä tahansa kelpaakaan. Lapset on välillä tosi huonoja syömään, ja sit ruoan pitäis olla terveellistä myös... Koita siinä sit keksiä jotain uutta joka päivä. Tänään mentiin sitten kalapuikot ja potut linjalla. Nää potut on vähän niinku ranskalaisia mutta niiiin paljon parempia!


Hostäiti tuli kotiin yhdeltä mutta hengailin tunnin auttelemassa B:n kanssa kun meille tuli joku rakennusmies tsekkaan meidän keittiötä. Saadaan siis ehkä vihdoin uus keittiö ton kamaluuden tilalle! En kyllä tiedä koska, toivottavasti ennen joulua ees... Mulla meinas särkeä taas päätä joten painuin päikkäreille kahden maissa kun olin off ja se onneks helpotti. Luin myös pitkästä aikaa kirjaa. Alotin vihdoin yhden kirjan minkä äiti toi kotoa ja oon nyt ihan koukussa.

Viiden maissa aloitin taas työt ja laitoin lapset valmiiksi dinnerpiknikille. Tänään oli siis hostmomin synttärit, ja juhlittiin niitä piknikillä puistokonsertissa. Mukana oli muutama perhetuttu lapsineen ja hulinaa oli aika lailla. Ihan kiva ilta, olin töissä, mutta aika kului HM:n kanssa viiniä juodessa. Lapset leikki keskenään ja hyppi pomppulinnassa, olis siis ilta voinut mennä hankalemminkin. Tultiin kotiin kahdeksan maissa ja yks HM:n kaveri tuli vielä kylään. Kylvetin lapset ja laitoin nukkumaan ja nyt taidan itekin mennä syventyyn takas mun kirjaan. 



Meille tulee vissiin huomenna uus auto! Mun auto pysyy samana, mutta HM vaihtaa sen bemarin isompaan volvoon, että saadaan molemmille lapsille kaverit kyytiin reissuihin. Ajetaan siis huomenna aamusta Oaklandiin hakemaan autoa ja mun työpäivä meneekin varmaan siinä. Oon off kahdeltatoista ja tarkoitus olis sitten tehdä jotain Isabellen ja sen bf:n kanssa. Ei olla vielä päätetty mitä, mutta toivottavasti jotain halpaa koska mulla on hirvee säästökuuri menossa. Viikon päästä Aisha kavereineen onkin jo täällä ja kymmenen päivän päästä nään Tanjan Chicagossa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti