torstai 14. elokuuta 2014

Party in Las Vegas!

Lensin muutama viikko sitten perjantaina Las Vegasiin juhlimaan Tanjan 21-vee synttäreitä. Tanja oli lentänyt sinne jo keskiviikkona Isabellen kanssa, ja perjantaiaamuna Isabelle lensi takas SF:n töihin, ja mie lähdin pitämään Tanjalle seuraa. Koko perjantain työpäivä oli melko hässäkkää, ja olin varma, etten ikinä kerkeä kentälle ajoissa, mutta pääsin kuitenkin lopulta matkaan!

Olin perillä yhdeksän aikaan ja otin shuttlen hotellille. Yövyttiin tällä kertaa Tropicanassa, eli ihan toisessa päässä Stripiä kuin silloin porukoiden kanssa. Pääsin hotellille ja jouduin hetken odottelemaan Tanjaa siellä, kun se oli hakemassa meille vähän virvokkeita illaksi. Sieltä se sitten saapu, ja päästiin korkkaan skumpat! Tosin se meni nopsaa, ettei ehditty ees kuvaa napata.

Laittauduttiin siinä valmiiksi ja lähdettiin kävelemään pitkin Stripiä tarkoituksena löytää promoottori, että päästäis ilmaiseks sisään johonkin clubiin. Ei ehditty varmaan kävellä montaa metriä, kun saatiin jo ekat, mutta lopulta päädyttiin yhteen tosi kivaan clubiin vähän matkan päähän meidän hotellilta. Musiikki oli hyvää, ja meidän rannekkeisiin kuului myös open bar. Tuli ihan Malta-ajat mieleen kun juotiin parit Sex on the beachit.

Kierreltiin myös muutamat muut baarit, vedettiin pari kierrosta partylimusiinissä ja syötiin lopuksi kunnon mättöhodarit viereisessä hotellissa ennen kuin käveltiin hotellille ilman kenkiä. Jalat oli tulessa, korkkarit ei todellakaan oo Las Vegas kengät, ei vaikka kuinka haluais olla nättinä. Aivan kuin rakoissa ei olis tarpeeksi, niin mun jalat oli kirjaimellisesti verillä kun päästiin kotiin...

Lauantaiaamuna olisin halunnut nukkua pitkään, mutta Tanja pakotti mut ylös ja altaalle. Tilattiin aamupalaks hamppariateria ja salaatti jotka syötiin sit puokkiin ja juotiin päivän ekat drinkit myös! Makoiltiin auringossa ja oli ihan pirun kuuma. Pilvet peitti välillä auringon, mutta silti hiki vaan virtas kun ilma oli niin kuuma ja kostea. Pulahdettiin välillä altaaseen viilentymään ja otin pienet päikkäritkin altaalla. Jutskailtiin siellä ja otettiin vaan rauhassa, keräten voimia iltaan.

Jossain vaiheessa saatiin altaalla makaamisesta tarpeeksemme ja päätettiin lähteä metsästään mulle yhtä tietynlaista Las Vegas-toppia jonka olin nähnyt jossain edellisenä iltana. Kävely oli aika tuskaista niissä lämpötiloissa, mutta mun mielestä siellä ei kuitenkaan ollut ihan yhtä kuuma kuin silloin kun olin porukoiden kanssa. Löydettiin toppi ja käytiin syömässä Outbackissa myöhänen lounas/aikanen dinner. Napattiin CVS:stä vähän viiniä mukaan ja lähdettiin hotellille valmistautumaan iltaan.

Taisin tässä vaiheessa vetää vähän Redbullia naamaan, muuten en varmaan olis jaksanut. Päikkärit olis maistunut paremmin kuin hyvin, mutta Tanjan sanoin eihän sinne nukkumaan ollut tultu. Mekko päälle siis ja tukka kiharalle, korkkarit sai jäädä tällä kertaa nurkkaan... Luvassa oli siis mun reissun kohokohta: LADY GAGA!!! Huomattiin vasta viikkoa ennen reissua, että se on siellä just kun mekin,enkä vaan voinu jättää tätä välistä. Liputkaan ei ollut kamalan hintaiset, ja vaikka meidän paikat ei mitkään mahtavat ollutkaan, oli se kyllä sen arvoista.

Osaa biiseistä en edes tiennyt, kun tää uus levy on jäänyt kyllä ihan kuuntelematta. Oli siellä seassa kuitenkin kaikki vanhat tutut: Poker Face, Just Dance, Paparazzi... Ja ne asut! Harmi kun en meidän paikoilta oikein saanut niistä kuvia, mutta sieltä löytyis kyllä kaikkea hattaran värisestä mustekalasta vihreään peruukkiin ja lateksihaalariin.

Konsertin jälkeen olinkin sitten ihan huumassa ja siitä oli hyvä lähteä jatkaan iltaa baareihin. Meillä oli rannekkeet yhteen vähän parempaan klubiin Aria-hotellissa, joten käveltiin sinne päin. Aluksi ei meinattu millään löytää paikkaan, sit jonotettiin puol tuntia ja ihan vaan kuullaksemme, ettei meidän kengillä pääse sisään... Korkkareiden vaihto ei käynyt edes mielessä vaan suunnattiin ihan suosiolla katua eteenpäin ja seuraavaan paikkaan. Meitä oli monteen kertaan yritetty jo aikaisemmin houkutella sisään yhteen baariin jonka nimeä en nyt muista. Se paikka näytti vähän semmoselta huonommalta, niin ei oltu menty, mutta nyt mietittiin, että sama kai se on käydä kokeilemassa. Astuttiin sisään ja kuultiin yks meidän lempibiiseistä heti! Siitä lähtien ei sitten juuri paljoa tanssilattialta poistuttukaan.

Erotuttiin aika lailla porukasta, kun suurin osa oli latinoja ja siks varmaan bogattiin joukosta heti kaks poikaa jotka ei voinut olla mistään muualta ku Ruotsista. Tehtiin vähän salapoliisityötä ja oikeassahan me oltiin. Tutustuttiin niihin sitten ja hengailtiin niiden kanssa ilta. Ihan mukavia tyyppejä, mutta ei kyllä tullu ikävä Umpparia ja hulluja sveduja... Baarin jälkeen käytiin syömässä pahaa pitsaa, hylättiin nää poitsut ja kipiteltiin äkkiä hotellille nukkumaan!

Sunnuntaina heräilin taas ajoissa Tanjan kainalosta ja päätettiin ottaa meidän viimeisestä päivästä kaikki irti. Otettiin siis taksi Hard Rock Hotelille Rehab-poolpartyihin. Tää paikka oli ihan mahtava! Altaita, palmuja, paljon ihmisiä, huippua musiikkia. Maattiin hiekalla ottamassa arskaa, tuolla olis kyllä helposti viihtynyt koko päivän. Mun paras jenkkikamu, sata astetta lämmintä ja DJ:nä Jason Derulo, voiko siitä juuri paremmaksi mennä? Kolmen aikaan jouduttiin kuitenkin ottamaan taksi takaisin hotellille, sillä meidän oli aika lentää takaisin Caliin.

Shuttle lentokentälle ja heipat Tanjalle, ei päästy samalla lennolle kun varasin omani niin paljon myöhemmin. Lento meni onneks ilman ongelmia ja olin kotona joskus kasin jälkeen ihan kuolleena, mutta onnellisena. Mietin tätä reissua niin kauan, ja päätin eka, että en lähde. Onneksi kuitenkin muutin mieleni sillä meillä oli aivan mahtava viikonloppu! Jotain semmosta, mitä en varmasti ikinä unohda. Eikä varmasti Tanjakaan, kuinka moni suomityttö pääsee juhlimaan 21-vee synttäreitään Las Vegasiin?

Parin päivän päästä onkin sitten meidän seuraavan reissun aika, Chicago in 4 days!!