sunnuntai 24. elokuuta 2014

SD meets SF!

Mun viikon loma alkoi siis viime lauantaina, mutta pääsin virittäytyyn lomatunnelmiin jo perjantaina kun suuntasin heti töiden jälkeen Cityyn moikkaan San Diegon tyttöjä! Aisha, Sequoia ja Luci tuli tänne viikonlopuksi moikkaan mua ja turisteileen. Pääsin kerrankin siis toimiin turistioppaana niille, kun yleensä Aisha on kuljettanut mua ympäri San Diegoa ja Los Angelesia.


Otin siis bussin cityyn viiden aikaan kun tarkoituksena oli tavata tytöt seiskan maissa niiden hotellilla. Niiden lento oli kuitenkin myöhässä, joten päädyin kierteleen kauppoja, käveleen ympäri kaupunkia ja lopulta löysin itseni keskeltä kodittomia, eksyksissä ja ilman akkua... Ei muuta ku samaa reittiä takaisin ja lopulta löysinkin ostarille takas lataamaan puhelinta ja uuden yrityksen jälkeen löysin tytöt ja niiden hotellinkin.

Vietettiin iltaa niiden hotellilla jutskaillen kun ei oltu vähään aikaan nähty. Tytöt valmistautu lähtemään ulos ja mulla ärsytti kun piti lähteä vielä takas Mill Valleyyn. Aamulla oli luvassa aikainen herätys ja keikka lentokentällä viemässä perhe kun ne suuntas Maineen moikkaan isovanhempia. San Francisco ei todellakaan oo mun lempipaikkoja liikkua yksin yöllä, joten tytöt kävi saattaan mut bussipysäkille yhdentoista maissa ja kotona olin puolen yön maissa. Ake ja Viber pelasti mun kotimatkan bussipysäkiltä, puhuttiin puhelimessa koko ajan kun mulla pelotti. Meidän kilometrin kotitiellä on katulamppuja ehkä kaks...



Lauantaiaamuna vein siis perheen kentälle, kurvailin kotiin ja pakkasin pikavauhtia kun se oli yllättäen jäänyt taas vähän viimetinkaan. Yhdentoista maissa olin jo bussipysäkillä kamoineni odottamassa bussia cityyn. Herättelin tytöt ja lähdettiin brunssille. Mie olin seiskan aikaan jo perusaamupuurot vetänyt, joten päätin nyt sitten nauttia lättyjä nutellalla, mansikoilla ja vaniljajätskillä, naaaaamm!


Brunssilta jatkettiin viinikaupan kautta Dolores-parkiin ottaan arskaa. Istuskeltiin siellä jutskaillen monta tuntia. Huippu aloitus lomalle, kunnon rentoilua vaan koko päivä. Kotimatkalla pysähdyttiin varmaan tuhat kertaa, kun Aisha halus kuvailla ihan kaikkea. Otettiin varmaan miljoona kuvaa ton viikonlopun aikana, mutta suurin osa ei kyllä oo julkaisukelpoisia... Mulla ei oikein kiinnostanu olla kuvattavana ja sen näkee.  Napattiin vähän ruokaa mukaan ja suunnattiin hotellille valmistautuun iltaan.






Nyt voin muuten sanoa, että oon pärjännyt ilman hiuslakkaa viikon, kaikki ketkä tuntee mut tietää kuinka riippuvainen oon siitä. Ehkä siitä syystä tytöt saikin mut liittyyn niiden tiimiin ja vetämään lippiksen päähän baariin. Ilta meni tanssiessa ja oli tosi kivaa, mulla on kyllä aina kivaa noiden kanssa. Takas hotellilla oltiin vasta neljän maissa ja uni tais tulla samantien.





Sunnuntaina heräiltiin kympin maissa. Unet ei ollu mitkään parhaat, kun tungettiin neljä tyttöä semmoseen noin 140cm leveään sänkyyn.... Aamu meni löhöillessä ja joskus yhden jälkeen päästiin liikkeelle. Tavattiin yks tyttöjen kaveri brunssille ja kierreltiin kaupunkia päivä. Kun odotettiin, että päästään tähän brunssipaikkaan sisälle, yks mies pysähty meidän kohdalle ja ylisti mun kauneutta noin vartin. Se oli valmis varaamaan kirkon, tuomaan mulle kuun taivaalta ja ostamaan avoauton jos vaan menisin sen kanssa naimisiin. Tytöillä oli hauskaa, mulla ei. Se lausu mulle jopa runon, jossa mun hiukset oli tulta ja silmät jäätä, siinä vaiheessa pokka petti ja tytöt onneks hätisteli miekkosen kauemmas. Huhhuh, jenkit on hulluja.

 Brunssin jälkeen otettiin sitten pakolliset turistikuvat Cabel carin kanssa ja meinattiin suunnata Fisherman's Wharfille, mutta viimekerrasta viisastuneena sain taivuteltua tytöt toisiin ajatuksiin. Pari viikkoa sittenhän oltiin Elenan kanssa siellä jumissa, kun bussit ja muut oli niin täynnä...



Sen sijaan lähdettiin sit tsekkaan yhdet päiväbileet. Tanssittiin vähän lisää ja seikkailtiin pitkin cityä.  Pientä draamaa oli ilmassa, mutta kaikesta selvittiin ja hotellilla pystyttiinkin jo nauraan kaikelle. Oltiin valmiita nukkumaan jo joskus yhden maissa ja hyvä niin, kun mulla oli herätys jo neljältä. Olisin halunnu jatkaa mun aikaa näiden tyttöjen kanssa vielä pari yötä, mutta oli aika seuraavalle seikkailulle!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti