lauantai 2. elokuuta 2014

Day 158

Tuntui, että tällä viikolla olin odottanut perjantaita enemmän kuin pitkään aikaan, vaikka mitään kummempaa ei ollutkaan suunnitelmissa. Viime aikoina lapset on vaan vienyt enemmän energiaa kuin yleensä. Viime viikonloput on myös mennyt juhliessa ja reissatessa, joten en malttanut odottaa, että saan vaan ottaa rennosti ja nukkua. 

Perjantain työpäivä meni suht iisisti. Oltiin aamu kotona, lapset leikki legoilla ja mie siivoilin. Kuunneltiin musiikkia, Robinin Boom Kah:ista on tullut täällä iso hitti! Lapset laulo ja halus, että kuvaan niistä musiikkivideoita. En tiiä kummalla oli hauskempaa, lapsilla tanssiessa vai mulla kuvatessa. Musta on huippua, että nää tykkää kaikista mun suosikeista. Mulla on aina kotona ollessa puhelimesta musiikkia päällä ja nää osaa puolet jo ulkoa.

Iltapäivällä mentiin altaalle ja oltiin siellä monta tuntia. En oo oikeasti ikinä ollut näin ruskea, en ees tiennyt, että muhunkin voi oikeasti tarttua väriä! Tuolla altaalla on kiva hengailla, kun lapset on aina niin innoissaan uiskentelemassa. Menee aika tosi nopeaa. Lapset oli tosi kiltisti, joten lupasin vielä altaan jälkeen froyot, ja siinä kulukin sitten vika tunti. Hostmom tuli vähän etuajassa kotiin samalla ovenaukasulla kuin mekin ja olinkin sitten off. 

Vetasin mekon päälle ja vähän meikkiä naamaan ja ajoin Isabellen luo. Oottelin, että sekin oli valmis ja käytiin nappaamassa Jon mukaan ja mentiin Applebee'siin Jonin synttäridinnerille. Nää kaks veteli siellä Margaritoja, ja minä olin taas vaihteeksi autolla, mutta ei haitannut kyllä yhtään. Ruoka oli hyvää ja jutut vielä parempia...


Iltaa vietettiin sitten Jonin kavereiden kanssa beerpongia pelaillen. Oltiin Isabellen kanssa hyvä tiimi, mie hoidin pelaamisen ja I juomisen. Kympin jälkeen lähdettiin Spitfireen San Rafaeliin, josta jatkoin sitten melko pian kotiin. Oikeasti se paikka on surkeampi ku umppari ikinä... Onneks seura oli hyvää!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti