sunnuntai 31. elokuuta 2014

Viikonloppu numero 27!

Oon ollut täällä nyt 188 päivää, mikä ei mun mielestä kuulosta läheskään yhtä paljolta kuin 27 viikkoa. Au pairithan elää pääasiassa viikonloppuja varten, kaikki hauska tapahtuu silloin. Oot vapaa, hengaat kavereiden kanssa ja elämä on ihanaa. En tajua miten oon kuluttanut nää 27 viikonloppua, ainakin paremmin kuin nää kaks viimeistä... 

Tää viikonloppu on mennyt aika samaan tyyliin kuin edellinenkin, tosi iisisti. Oon ollu viimeaikoina tosi väsynyt, vähän kipeäkin. Mikään ei oo hirveästi kiinnostanut ja parhaalta on tuntunut vaan oottaa rennosti omassa huoneessa. Oon katsonut miljoona jaksoa Vampyyripäiväkirjoja, lenkkeillyt vähän, käynyt läpi kaikki koneelta löytyneet kuvat, ajellut ympäriinsä musiikkia kuunnellen.

Lauantaina kävin Isabellen kanssa lounaalla Panera Breadissa ja jätskillä Coldstonessa, muuten en poistunutkaan kotoa. Perhe ei ollut kotona, joten nautin hiljaisuudesta ja yksinolosta ja kun ne illallisen aikaa kotiutu, olikin jo mukavaa saada seuraa. Syötiin pitkästä aikaa yhdessä dinneriä kotona, tuntu tosi kivalta. Oon yleensä just noiden illallisaikaan salilla ja fiksaan sit jotain syötävää itselle jälkeenpäin...


Lauantaina saapui myös mun kauan odottama paketti! M:n synttärit oli viime viikolla ja olin pyytänyt mammaa lähettään sille Suomesta Robinin levyn. Oon tehnyt näistä ihan faneja! Oltiin jo varmoja, että tää pakettin on hukkunut postissa kun sitä ei kuulunut, mutta voi sitä onnen päivää kun se lauantaina vihdoin saapui. M sai lahjansa ja löytyi sieltä pari ylläriä mullekin. Suvi Teräsniskan uusin levy, Irinan kokoelma ja Marianneja, kyllä äiti tietää <3 


Sunnuntaina heräilin melko ajoissa. Skypetin hellulle, mammalle ja Essille kahteenkin otteeseen. Sain jostain lauantainailtana hirveän himon itsetehtyihin sämpylöihin, joten päätin sit ryhtyä tuumasta toimeen heti aamusta sunnuntaina ja sainkin aamupalaksi lämpimiä sämpylöitä kylmän maidon kanssa. Naaaam! Äiti piti mulle seuraa leipoessa, ja onnistuinkin yllättävän hyvin! Oon täällä välillä vähän hukassa noiden mittojen kanssa, mutta nää osu kyllä nappiin.



Torkuin Netflixiä katsellen iltapäivään ja viiden maissa ajelin salille. Treffasin siellä Isabellen ja vedettiin kunnon treenit, mulla oli energiaa vaikka muille jakaa. Kokeiltiin kaikkia idiootteja couple workouteja, mm. kyykkäsin Isabelle mun reppuskassa! Salilla varmaan puolet porukasta inhoaa meitä kun menee välillä vähän höpöksi hommat, tänään oli onneksi kuitenkin rauhallista. Saatiin rauhassa pelleillä. 

Salilta kotiin tullessa M hyökkää mun kaulaan, kertoen kuinka se oli koko päivän odottanut mun näkemistä. Mun höppänä, välillä maailman kamalin 7-vee pikkuteini ja välillä taas söpöin tyttö ever. Nyt taidankin sitten katsoa vielä pari jaksoa Vampyyripäiväkirjoja tälle viikolle ja mennä nukkumaan!
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti