keskiviikko 6. elokuuta 2014

Day 163

Sain nukkua tänään pitkään! Mun työpäivät alkaa aina kello seitsemän, en oo muistaakseni kertaakaan aloittanut myöhemmin. Tänään oli kuitenkin poikkeus, ja sain loikoilla sängyssä kymmeneen asti. Ihanaa vaan kuunnella lasten perus aamupalakitinää, kun ei kerrankaan tarvinnut sanoa ite mitään...

Kymmeneltä aloitin työt. Pelailtiin B:n kanssa muutamamaa lautapeliä ja opeteltiin käyttämään niiden uusia radiopuhelimia. Hostmom oli myös kotona, ja silloin suurin ongelma onkin pitää B poissa sen tieltä. Onneks aika harvoin on tälläsia tilanteita, kun ymmärtäähän sen, että lapsi haluaa mieluiten viettää aikaa äitinsä kanssa.

Lounaan jälkeen katoin parhaimmaksi poistua paikalta, joten suunnattiin altaalle. B oli innoissaan kun pääsi kahdestaan mun kanssa uimaan. Yleensä on aina ongelmana kun M ei viihdy lastenaltaassa ja B:llä ei yllä jalat pohjaan isommassa ja sitte siinä pyöritään vähän kaikissa vuorotellen. Tänään siis B sai yksin päättää mihin mennään, ja tää oli sen mielestä ihan awesome! 

Altaan jälkeen mulla oli selvät suunnitelmat mielessä. Ajelin kotiin pisintä mahdollista reittiä ja pietin sormia ristissä, että B nukahtais autoon. Mun toiveet kävi toteen ja sainkin sitte parin tunnin tauon! Ilme kertoo fiiliksen.


Neljän aikaan jouduin herättelemään poitsun, että päästiin hakemaan M sen shuttlelta. Tytöllä oli hyvä surffipäivä takana ja se oli tosi hyvällä tuulella. Kotona kokkailin dinnerit ja jälkkäriks vielä mustikkapiirakkaa Isabellen ohjeella. Lapset rakastu mun jälkkäriin ja oonkin kuulemma paras kokki ever. Kylvyn jälkeen kun katottiin vielä yks jakso Peppi Pitkätossua, oli lapset ihan mun pauloissa ja tunnusti rakkauttaan yhteen ääneen. Melko hyvä ilta voisin sanoa. 

Nyt lapset nukkuu, hostmom tuli just kotiin ja miekin taidan mennä nukkumaan. Mulla on huomenna vaan tunti töitä ja muun päivän ajattelin pyhittää skypelle ja salille. Alkulämmittelyn saankin sitten joko pyöräilemällä tai kävelemällä salille kun auto on huollossa, reipas minä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti