sunnuntai 10. elokuuta 2014

Day 166

Lauantai oli rankka päivä! Mun ei pitänyt olla töissä kun kahteentoista, mutta yhdistettiin autonhaku reissuun myös Ikeassa käynti ja siellä menikin sitten vähän pidempään... Aloin siis töihin seiskan maissa. Hengailtiin kotona vähän yli kymppiin, jolloin lähdettiin vihdoin ajelemaan kohti Emeryvillen Ikeaa. Sinne on noin 45 minuuttia matkaa ja se on toisella puolella Richmond bridgeä joten en ikinä pääse sinne yksin. 


Olin siis melko innoissaan, vesi kielellä odottelin lihapullia! Käytiin tutkailemassa erilaisia keittiöitä hostmomin kanssa, mutta luovutettiin melko pian suosiolla kun lapsilla ei oikein mielenkiinto riittänyt... Mie olin tuolla kuin kotonani, siellä tuoksukin ihan sama kun Haaparannan Ikeassa! Olin koko ajan "mun kaverilla on tuo taulu", "toisella kaverilla on tuo hylly", "mulla on nää petivaatteet" ja lasten mielestä se oli hauskaa. Olihan se tietenki vähän outoa kun kuvailin siellä ihan innoissaan jotain lakanoita...





Ikean jälkeen ajeltiin sitten San Leandroon hakemaan sitä uutta Volvoa. Droppasin muut sinne ja lähdin yksin suunnistamaan kotiin. Jänskätti vähän ajaa, kun siellä moottoritiet oli vielä useampi kaistaisia ja autoja tuplasti enemmän. Tiet risteilee toistensa päällä ja alla ja olin varma, että onnistun missaan mun exitin ja joudun Bay Bridgen kautta keskelle San Franciscoa niinkuin porukoiden kanssa kävi, mutta selvisin onneksi ongelmitta. Huudatin PMMP:tä täysillä, ja tunnin ajomatka meni nopsaan. 

Kotona oli tarkoitus ottaa vartin powernap, mutta jotenkin unohdin asettaa herätyskellon herättään ja heräsinkin melkein paria tuntia myöhemmin... Siitä sitten kamat kasaan ja salille. Oon nyt käynyt pari kertaa yksin, mutta kyllä mulla on ollut Isabelleä ikävä! Kahdestaan on niin paljon kivempaa käydä. Kävin myös saunassa ja otin vaan rennosti. Mulla on ollu pari päivää pieni päänsärky päällä, mutta sauna helpotti. Vissiin vaan hartiat jumissa. 

Laittauduin salilla valmiiksi illalliselle Isabellen ja sen kaverin B:n kanssa. Kasin maissa nappasin ne kyytiin bussilta, kun ne oli olleet päivän cityssä. Käytiin I:n tykönä vaihtamassa niiden kamppeet ja lähdettiin Cheesecake factoryyn syömään. Oon käynyt CF:ssä ihan liikaa viime aikoina, ei jotenki maistu ne ruoat enää vaikka siellä onkin laaja valikoima. Tiistaina on myös au pair-meeting siellä...


Käytiin myös muutamilla San Rafaelissa, mutta olin ajoissa kotona. Tai muut siis joi  muutamat, mie olin kuskina ja pysyttelin vesilinjalla... Kotiin päästy ei kumma kyllä yhtään väsyttänyt, vaan luin kirjaa melkein kolmeen. Onneks sunnuntaina sai nukkua pitkään! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti