maanantai 11. elokuuta 2014

Day 168

Vika viikko ennen pientä lomaa! Viiden yön päästä pääsen viemään taas hostperheen lentokentälle ja itse loman viettoon. Sitten tää kesä onkin melkein ohi, miten aika meneekin näin nopeaa.

Tänään heräilin lasten kanssa seiskan maissa. Syötiin aamupalat, tapeltiin vähän pukemisesta ja ajeltiin puistoon. Unohdin laittaa lapsille aurinkorasvaa aamulla niin meidän puistoilut jäi melko lyhyeen, tyhmä minä... Syötiin kotona lounaat ja jatkettiin matkaa kirjastoon palauttamaan muutamat cd:t miltä ollaan kuunneltu autossa satuja. Luettiin myös vähän aikaa kirjoja, ennen kuin ajoin lapset kotiin kahdeksi. Mun piti olla kahdelta off, mutta hostmom tuli vähän myöhässä ja lähdettiin sitten vielä viemään hm:n vanha auto pesuun.

Pääsin kotiin joskus kolmen jälkeen ja muut lähti shoppaileen. Sain siis talon itselle hetkeksi ja otin hiljaisuudesta kaiken irti ottamalla pienet päikkärit. Varmaan viides päivä peräkkäin kun särkee vähän päätä koko ajan, koska tää loppuu... Salilla päänsärky taas kuitenkin unohtu, ja illalla olikin paljon parempi olo! Venyttelin superpitkään, ja silläkin oli varmasti vaikutusta asiaan. Yleensä oon niin laiska, että venyttelyt jää aina aika vähälle...

Huomenna oon taas vapaalla melkein koko päivän. Pitää alkaa suunnittelemaan pakkausta ens viikolle, käydä vähän shoppailemassa ja salillekin olis tarkoitus suunnata. Treffaan päivällä varmaan Isabelleä ja illalla onkin sitten au pair meeting. Tän jälkeen puolet mun meetingeistä on takana!

Tältä päivältä en oo napannut yhtään ainoaa kuvaa, mutta törmäsin netissä tähän jo melko vanhaan kuvaan, mutta just sopivasti ennen meidän Chicagon reissua. Tänne on pakko päästä!!