keskiviikko 27. elokuuta 2014

Day 184

En oo tajunnut tänne ees hehkuttaa, että puoliväli on nyt ohitettu! Päiviä au pairina jäljellä 180... Ihan hassua, tää kesä vaan katos. Aika on menny niin nopsaa, etten ees tajua. Vastahan me oltiin M:n kevätjuhlissa! Toisaalta taas tuntuu, että oon ollu täällä ikuisuuden... Tunnen paikat, en tarvii navigaattoria, tuntuu, että tää on mun koti. Vaikka välillä onkin hankalaa, kyllä mulla tulee jäämään pala sydämestä Californiaan, kun täältä ens maaliskuussa matkaan kotiin.

Nyt pikaista päivitystä tästä päivästä. Istun tällä hetkellä koneella yrittäen selvittää miten saisin mun opintopisteet kasaan, oon tietenkin jättänyt ne vähän viime tinkaan. Oon koko ajan ajatellut, että onhan mulla tässä aikaa, mutta eipä mulla enää ookaan. Au pair vuoden aikana pitää siis suorittaa opintoja kuuden creditin, eli 72:n tunnin arvosta. Mulla on tällä hetkellä kasassa 9... Tällä hetkellä harkinnassa on viikonloppu kurssi täällä San Franciscossa marraskuussa ja Zumba-tunnit läpi talven, keskiviikkoiltaisin meidän lähi-Collegessa. 

Mun työpäivä meni tänään helposti. Aamulla vein lapset leirille ja kouluun ja ajelin itse kotiin. Skypettelin vähän, katselin Vampyyripäiväkirjoja ja siivoilin vähän huonetta. Kahdelta hain B:n ja sen kaverin meille leikkimään, itse join kaakaota ja lueskelin kirjaa. Kelpaa mulle! B:n kaveri haettiin kotiin neljän maissa ja B oli superväsynyt, sai raivokohtauksen ja nukahti lopulta siihen... Loput mun työpäivästä menikin sitten Netflixin parissa odotellen, että hostmom kotiutuu.


Illalla kävin lenkkeilemässä taas näitä saakelin ylämäkiä ja treffasin lähi-Starbucksissa ruotsalaista Thereseä. Hengattiin alkuaikoina useammin, mutta tajuttiin just, ettei olla nähty varmaan kolmeen kuukauteen. Nyt sitten päätettiin yrittää vähän enemmän ja sovittiinkin treffit ens viikolle!


Loppuilta onkin sitten mennyt netissä näitä kursseja selaillen. Sain myös tietää vapaa viikonlopun lokakuulle ja taidan varata taas lennot San Diegoon! Pakko saada jotain mitä odottaa, kun Aleksi lähtee kotiin syyskuun lopussa... Enää kolme viikkoa, että ollaan NYC:issä, jeeeee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti