maanantai 17. maaliskuuta 2014

Day 22

Huomas kyllä että tänään oli maanatai. Hankalin päivä vähään aikaan, ei niinkään lasten kanssa vaan koti-ikävä iski kunnolla taas... Mutta iltaa kohti on ollut paljon parempi olo, onneks on maailman parhaat kaverit siellä Suomessa tsemppaamassa! Essi muistutti miks on mun paras kaveri, lähetti mulle maailman idiooteimman kuvan itsestään just ku meinas tulla itku; ei ainakaan itkettäny enää! Sen sijan tais mammat luulla voimistelusalilla mua hulluksi kun yksikseni kikattelin. Tekis melkein mieli liittää tähän tää kyseinen kuva, mutta ehkä säästän teidät kuitenkin siltä....

Aamulla käytiin myös pojan kanssa pieni taistelu läpi ja meikä vei! Uskon, että tää tappelu oli tosi hyvä homma, nyt se tajuaa että minä oon oikeasti täällä se joka määrää. Se jopa sano, että sen mielestä on hyvä kun oon tiukka :D Loppu päivän B oliki maailman kiltein lapsi ja sain ekat pusut ja I love you:t! 

Päivän ohjelma oli melkeinpä sama kun viime maanantaina. Käytiin aamulla Tanjan ja sen hostlasten kanssa leikkimässä ja mentiin sieltä sitten suoraan voimisteluun. Siellä tosiaan whatsappailin vaan Suomeen poitsua odotellessa ja sen jälkeen ajettiin kotiin syömään lounasta. Musta on kyllä tullu kunnon masterchef täällä.... tai sitten ei. Syötiin siis toasteja ja mansikoita. Ihanaa ku täällä saa kaikki marjoja ja hedelmiä ympäri vuoden! 


Luettiin kirjaa ja pelattiin jalkkista ja korista ulkona ennen kun haettiin M koulusta kolmen jälkeen. Tehtiin vähän snacksia ja sitten oli päivän Muumien vuoro. Nämä on aivan hulluna muumeihin ja joka päivä saan kuulla monta kertaa vinkumista siitä että ne haluais vaan katsoa lisää. Rajoitan kuitenkin sen siihen yhteen jaksoon päivässä yleensä niin on jotain mitä odottaa (ja hyvä keino saada lapset käyttäytyyn ku muuten ei tuu muumeja!). Leikittiin myös nukeilla kaikki yhdessä ja mun tehtäväksi jäi letittää niiden hiukset. Mun mielestä noi on tosi creepyn näkösiä noi nuket, ei kai meidän nuket näyttäny tältä sillon pienenä? Kaiken lisäksi tällä on muutama arpi naamassa ja puolet hiuksista on kynitty siiliksi :D


Viiden aikaan oli off ja lähdin saman tien testaamaan uudet lenkkarit. Hyvältä tuntuu ja varsinkin näyttää, mun mielestä nää on niiiiin siistit. M oli myös ihan innoissaan näistä kengistä ja haluaa nyt samanlaiset. Jee, musta on tullu suosittu! En käynyt tänään kovin pitkää lenkkiä koska olin sopinut että meen syömään ruotsalaisen au pairin kanssa. Käytiin Theresen kanssa pizzalla Mill Valley downtownissa ja meillä oli tosi mukavaa. Juteltiin pari tuntia ja tultiin tosi hyvin toimeen. Suunniteltiin jo jotain viikonlopullekin, mutta saa nähdä onnistuuko. Kiva kuitenkin kun on jotain mitä odottaa :) 


Huomenna B:llä on koulupäivä mikä tarkottaa sitä, että oon vapaa yhdeksästä kahteen. Aion viettää koko tauon vaan skypetellen Suomeen kun en ole viikkoon taas ehtinyt juttelemaan kenenkään kanssa. "Nään" mun pikkusiskoaki pitkästä aikaa, jee <3 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti