torstai 13. maaliskuuta 2014

Shoppailua

Tänään tytön koulu oli tosiaan kiinni, opettajilla oli joku koulutus. Aamulla nakattiin siis poika kouluun ja siitä sitten laitoin navigaattoriin osoitteeks lähimmän Targetin. Target on mun mielestä aika samanlainen kun vaikka Tamppis mutta vähän parempi. Tyttö tarvi uusia vaatteita ja tykkäs kuulemma vaatteista siellä niin sinne sitten mentiin. Löydettiin sille housut ja mekko, mie yritin etsiä lenkkareita mutta ei löytynu vielä mieluisia. Pakko kyllä kohta ostaa, oon nyt lenkkeilly täällä mun salikengillä ja niistä tulee hirveät rakot kun kiikkuu näitä mäkiä!

Vietettiin kunnon tyttöjenpäivää ja käytiin myös syömässä Panera Breadissa. Ihanaa ku tyttö oli niin innoissaan kun pääsi tekemään sen sanojen mukaan isojen tyttöjen juttuja. Kuulin monta kertaa kuinka tää oli "the best day ever"! Kieltämättä mullaki oli kivaa, M on tosi hauskaa seuraa. Sen kanssa voi jutella tosi hyvin, ja välillä se vaikuttaa paljon vanhemmalta kun kuusi vuotiaalta. 


Haettiin B koulusta ja tultiin kotiin vaan hengaileen. Luettiin kirjaa ja jutskailtiin. Lasten isä tuli tuntia aikasemmin päästään mut töistä, ja koska mulla ei ollut mitään suunnitelmia, lähdin lenkille. Kävin ostaan Vitamin wateria ja kävelin rantoja pitkin yhden niemen ympäri ja ihmettelin kuinka ökytaloja täältä löytyy! Ilma oli taas aika jees, shortseilla ja t-paidalla pärjäs hyvin. Pitäis käydä ostaan aurinkorasvaa kun mun kasvot meinaa vähän kärtsää.. Nää mäet täällä meinaa kyllä tappaa mut, yritin ottaa kuvaa että näkis kuinka pitkiä ja jyrkkiä täältä löytyy, mutta ei ne kuvissa näytä yhtään niin hurjilta. Näkymät huipulta on kuitenkin hyvät; San Francisco, meri, vuoret ja palmut! 



Nyt nukkuun, oon tehnyt varmaan mun ennätyksen täällä kun oon vielä hereillä ja kello on jo 22:20! Huomenna on tiedossa kiva päivä, aamulla lasten kanssa sellaseen tiedemuseo hommaan ja sitten kun pääsen töistä kolmen aikaan, lähden suunnistamaan San Mateon suuntaan. Siellä mua odottaa Neli! Saa nähdä koska selviän sinne asti koska mun pitää ottaa eka bussi ja sitten bart (metro kai?). En oo ikinä menny noilla barteilla niin saa nähdä miten käy! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti