torstai 27. maaliskuuta 2014

Day 32

Oli pakko tulla pikasesti päivittään kuulumisia vaikka mulla särkee päätä, kun tiedän ettei äitillä ja mummolla lähe päivä käyntiin muuten :D Mun päänsärky alko heti aamulla ja pistän sen M:n piikkiin. Se itki ja kilju koko aamun ettei halua kouluun, vaan jäädä mun kanssa kotiin. Kuulemma on epäreilua kun B saa aina välillä jäädä mutta M ei koskaan... Pelkäsin jo hetken että sen annetaan jäädä kotiin sillä siinä olis menny mun aamupäiväbreikki mutta ei onneks! 

Tänään kävin sit hommaamassa sen pankkitilin! Menin suoraan ysiltä sinne ja ajattelin että jes, täällä ei oo ketään niin tää menee nopeasti. Pääsinkin heti sisään, mutta sitten pankkivirkailija selitti mulle yli tunnin erilaisista tileistä ja niiden eduista. Sanoin, että halvin ja helpoin kiitos, mutta silti selvisin sieltä kotiin vasta puoli yhdentoista aikaan. Sain myös opastuksen pankkiautomaatin käyttöön. Täällähän kun pystyy myös siirtään käteistä tilille noissa automaateissa, raha vaan sisään ja pari napin painallusta ja se on sun tilillä. Kätevää! 

Tauolla skypettelin Suomeen ja otin pikku päikkärit. Mulla on väsyttäny tosi paljon koko ajan, ehkä se johtuu siitä että en oo vieläkään ihan tervehtyny. Mutta parempaan suuntaan mennään. Haluan olla terve sunnuntaina kun meillä on au pair-tapaaminen ja mennään pienelle vaellukselle! 

Hain tänään molemmat lapset koulusta kahden aikoihin ja mentiin Starbucksiin snacksille. Lapset oli niin onnellisia ja olin kuulemma paras au pair ja ne rakasti mua niin paljon kun ne sai ite valita niiden ostokset. Kreikkalainen jugurtti, marjat ja mysli, enempää ei välillä vaadita näiden lasten onnellisuuteen. Kotiinpääsyn jälkeiset pari tuntia olikin sitte jotain ihan muuta, on vissiin liian rankkaa olla kiltti peräti melkein tunnin ajan. 


Lähdin käymään pienellä kävelyllä töiden jälkeen. Halusin pois metelistä ja kokeilla samalla joko on voimia lenkkeillä. Hiljaisuus kyllä toimi, mutta nuha oli vienyt kyllä kaikki voimat. Istuskelin puiston penkillä varmaan puoli tuntia kuuntelemassa musiikkia ja vaihtamassa kuulumisia au pairin arjen ihanuudesta Nelin kanssa....


Nyt nukkuun, huomenna on perjantaiii! Mulla on kyllä lauantaiaamulla pari tuntia töitä, samoin kuin illallakin, että siinä se viikonloppu sitte.

1 kommentti:

  1. :D Juttu luetu, nyt puuron keittoon ja töihin mars!! Niin ois mullaki viikonloppu edessä, menee kylläki nyt siivotessa!! Pakko ohentaa jostain suunnasta,monta seuraavaa vknloppua menee reissun päällä! Hyvää yötä sinne!!

    VastaaPoista