tiistai 25. maaliskuuta 2014

Day 30

En eilen ton kipeilyn keskellä tajunnu ees hehkuttaa, että oon ollu täällä KUUKAUDEN! Enää ykstoista jäljellä. Toisaalta tuntuu, että aika on menny ihan hirveän nopeaa. Jo neljä viikonloppua Californiassa, mitä ihmettä!? Mutta toisaalta tuntuu taas siltä, että en oo nähny mun ihmisiä ainakaan ikuisuuteen. Vaikka ikävä on edelleen ihan hirveä, alkaa välillä jo tuntua, että täällä on ihan hyvä olla. En mie kotiin haluais, on niin paljon asioita mitä täällä haluan nähdä ja kokea. Haluaisin vaan kaikki kaverit ja perheen tänne!

Skype on tehny mun elämästä täällä paljon helpompaa, vaikka jotku sanoo, että se vain pahentaa koti-ikävää. Mulle kuitenkin olis paljon pahempaa jos en vois puhua kenekään kanssa. Kun puhuu monta tuntia ihan normaaleista asioista, tuntuu melkein kun olis kotona taas. Enkä oo ilmeisesti ainoa josta tuntuu tältä. Tänään söin sipsiä kun skypetin äitin kanssa niin se pyytää mua antaan sille yhden ja tajuaa vasta sanoessaan että eiii onnistu. :D Skypettelin pikkusiskon kanssa myös, ja oon niin happy ku seki tulee tänne ehkä kesällä kyläileen, jeee <3 kuvassa näkyy myös mun välipala, ananasjugurttia ja banaania. Kuulosti niin hyvältä mutta tosiasiassa toi meni roskiin ku toi jugurtti oli ihan kamalaa...


Mun työpäivä tänään oli tosi helppo. Laitoin siis lapset valmiiksi kouluun, vein pojan kouluun ysiltä ja hain kotiin kahdelta. Syötiin vähän, katottiin jakso muumeja ja loppuajan B leikki yksin legoilla ja mie join sohvalla vilttiin kääriytyneenä teetä. Ulkona sato vettä ja olin edelleen vähän väsyny niin päätettiin ottaa ihan iisisti. 

Hostäiti ja M tuli kotiin viiden aikaan ja alkoi heti valmistautuun M:n uintitreeneihin. Lähdin huvikseni niiden mukaan sinne kun mulla ei ollut muutakaan tekemistä. Hengailtiin B:n ja hostäidin kanssa vauva-altaan reunalla ja B uitti joitan leluja siellä altaassa. Yhtäkkiä se vaan sukelsi suoraan pää edellä sinne altaaseen! Oli kuulemma yrittäny nostaa jotain lelua sieltä pohjalta. Raukalla oli kaikki vaatteet kenkiä myöten ihan likimärkinä ja säikähti tietenkin vaikka ei mitään muuten käynytkään. Minä siellä hyvänä au pairina hihittelin vieressä kun B näytti niin hassulta, haha. Onneks sattu olemaan vähän lisää vaatetta mukana niin saatiin vaihdettua kuiviin. 

Uinnin jälkeen tilattiin kotiin pizzaa. Mulla on ikävä Kaktuksen salaattipizzaa! Täällä saan vaan pepperonipizzaa ku se on ainoa mistä lapset tykkää.. Naapurit kävi tässä kylässä ja meillä oli ihan kiva ilta. Huomenna haluan kuitenkin päästä näkeen kavereita, kaks päivää kotona pelkästään hostperheen kanssa on tarpeeksi. Suunniteltiinkin Tanjan kanssa pientä lenkkeilyä, tai jos sadesää iskee niin mennään juustokakuille. Hyvät vaihtoehdot meillä, eikö vaan! Sitä ennen mulla on kuitenkin edessä 10 tunnin työpäivä ja huomiselle on luvattu vesisadetta. Saa nähdä mitä me keksitään...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti