lauantai 29. maaliskuuta 2014

Day 33

Vähän myöhässä kirjotusta eiliseltä, mutta olin illalla kotona vasta kahdentoista aikaan ja aamulla oli töitä niin halusin suoraan nukkumaan.  

Aamu poikkesi normaalista siinä, että tyttö ei mennyt kouluun kun vasta kymmeneltä. Syötiin siis rauhassa aamupalaa, laittauduttiin valmiiksi ja pelailtiin koko porukalla paria peliä. Oli kivaa viettää aikaa kaikki yhdessä, kun hostmomkin meni töihin vasta myöhemmin. Kymmenen aikaan M lähti kouluun ja hostäiti viemään poikaa uimakouluun, mie jäin kotiin kattoon Pretty Little Liarsia ja laiskotteleen. Olin innoissaan kun mun piti kattoa PLL:n neloskauden vika jakso, ihmettelin ku se päätty vähän oudosti ja tsekkasin netistä niin multa puuttu 4 vikaa jaksoa neloskautta! Iski hirveä kiukku ja tais lähteä pari vihasta viestiä Suomeen...  Löysin sitten onneks netistä nää jaksot ja kiukku meni ohi :D tein herkkuaamupalaa, se autto myös kiukkuun. Jugurttia, muroja, mansikoita ja banaania, oli hyvvää!



Iltapäivällä olin taas töissä pari tuntia. Mentiin B:n kans hostäidin työpaikalle leikkiin tunniksi. Mun hostäiti on siis ammatiltaan puheterapeutti, ja sillä on oma firma jossa on töissä myös toimintaterapeutteja. Siellä on semmonen huone missä on muunmuassa iso riippumatto, köysiä joissa kiikkua ja kaikkea muuta hauskaa. B riehu ihan innoissaan siellä, sai vähän purettua energiaa. Kävästiin myös kirjakaupassa lueskelemassa ja nappaan M koulusta kaikki yhdessä. Kun päästiin kotiin, olinkin off. 




Mun oli tarkotus käydä ostaan jumppamatto tänään, mutta meiltä löytyki kotoa useampi niin ei tarvinnu lähteä. Nyt alkaa jumppaaminen! Mulla ahistaa mennä täällä sinne salille mihin meillä on jäsenyys, se on niin pieni ja tuntuu että kaikki vaan tuijottaa. Ihan ku ketään kiinnostais mitä siellä teen, mutta...

Illalla menin Tanjan luo kyläileen. Niiden hostperheellä oli partyt ja paljon vieraita. Syötiin pizzaa siellä, ja suunnattiin sit yhteen baariin. Siellä oli pari bändiä soittamassa, reggaeta enimmäkseen. Ei ehkä ihan minun tyylistä, mutta oli meillä kivaa kuitenki! Meitä luultiin venäläisiks, jeee..... Jouduin lähteen ennen kahtatoista kotiin kun aamulla oli töihin. Mun pitää siis olla kotona aina kahdeksan tuntia ennen kun alkaa työt, muuten ei oo mitään kotiintuloaikoja onneks. Eksyin vähän matkalla kun naviaattori hukkas signaalin ja pyörin sitten hetken siellä ympyrää, mutta selvisin kuitenkin kotiin. Rakastan ajaa pimeässä kun ei oo ruuhkaa, radio täysillä! Yritin menomatkalla ottaakin kuvaa kun oli vähän ruuhkaa. Moottoritiellä liikenne liikku ehkä kahtakymppiä ja välillä pysähty kokonaan. Ja kaistoja on kuitenkin neljä tai viis..



Tänään olin sit aamulla pari tuntia töissä, oikeastaan ihan turhaan. Ärsytti vähän kun olin tullu sen takia ajoissa kotiin. Hostäitin piti mennä juoksemaan ja mun olla sen aikaa lasten kanssa mutta täällä sato vettä niin leivottiin vaan sitten kaikki yhdessä Brownies, namiii. 



Nyt istuskelen täällä takan edessä lämmittelemässä. Perhe on synttäreillä ja mie taidan lähteä johonkin lounaalle ja ehkä vähän shoppaileen. Viideksi pitää tulla takas töihin ja oon sit koko illan. Elena tulee tänne kun lapset menee nukkumaan ja me katotaan leffaa.  Huomenna on sitten au pair-meeting. Ja enää 13 päivää San Diegoon!!!


2 kommenttia: