maanantai 24. maaliskuuta 2014

Kipeenä

Heräsin keskellä yötä huonoon oloon, kurkku oli kipeä, nenä tukossa ja kurkkuun sattu. Nukuin tosi huonosti ja olin aamulla ihan kuollu. Mietin, että sanonko hostäitille, että en oo työkykynen mutta en ehtiny sanoa mitään kun se tuli jo sanomaan että musta ei taida olla töihin. Oli kuulemma kuullut kun olin yskinyt yön. Olin aamulla kuitenkin pari tuntia pojan kanssa, että äiti sai vietyä tytön kouluun. Istuskelin takan edessä vilttiin kääriytyneenä kun B leikki legoilla, siinä mun työpäivä tällä kertaa

Onneks hostäiti oli tosi ymmärtäväinen, mun mielestä oli paljon parempi levätä tää päivä, kun odottaa siihen että oon kunnolla kuumeessa ja poissa pelistä useamman päivän. Sain olla päivän yksin kotona kun B oli reissussa isänsä kanssa. Ah, hiljaisuus! Sain nukkua rauhassa, kattoa äitin kanssa salkkarit ja skypettää vähän aikaa hellun kanssa. Muuten vietin päivän sängyssä hiljaa Pretty Little Liarseja katellen kun puhuminen sattu kurkkuun.. 

Vaikka sarjojen kattelu ja skypettely kuulostaa ihan kivalta, meinasin kuitenkin tulla hulluks jo tässä yhdessä päivässä. Pitää toivoa, ettei sairastelu päiviä tuu kovin useasti kun tää on niiiiin tylsää! Kuvia ei tältä päivältä oo, tätä takkutukkaa ei kannata laittaa ihmisten ilmoille. Huomenna toivottavasti paremmin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti