perjantai 21. maaliskuuta 2014

Perjantaiiii

Tein tänään aika pitkän työpäivän, mutta se meni tosi helposti. Aamun olin normaalisti töissä, lähdettiin puistoon ennen yhdeksää ja tultiin kotiin vasta ennen kahtatoista. Nähtiin taas Elenaa ja sen hostpoitsua, kuluu aika tosi nopeaa kun voi vaan jutella kun lapset leikkii. B:llä on sellainen vaihe menossa, että se haluaa leikkiä vaan yksin ilman, että aikuiset ees kattois. Sitten se aina välillä suuttuu kun seurailen sen menoa eikä millään meinaa ymmärtää kun selitän että en vain voi jättää sitä yksin. 

Kokkasin lounaaksi kunnon herkkuateriat, taas näitä tortillalättyjä joiden välissä on juustoa... Mutta B söi kuitenkin melkein kiukuttelematta. Multa kysyttiinkin, että onko nää lapset niin helppoja kun vaikuttaa, mutta kyllä nää osaa kiukutellakin. Poitsun kanssa mulla ainakin on vielä pieni valtataistelu menossa, se ei haluais tehdä mitään mitä ehdotan vaan sen pitäis aina saada päättää. Vaikka ehdotan asioita joista se oikeasti tykkää niin ei, kun se ei saanut sanoa sitä ite. Mutta pikkuhiljaa alkaa helpottaan. Täällä kuitenkin lapsia saa käskeä tekemään asioita, toisin kun mitä oon kuullu monesta muusta jenkkiperheestä. Eilen meni vähän värkkäykseks vaatteiden pukeminen ja kun sanoin sitte vähän kovemmin, että hei nyt se paita päälle, tuli vastaukseks että "okay, i know that you're the boss" :D Mutta todellisuudessa uskon, että nää mun lapset on tosi helppoja. Oon kuullu niin hirveitä kauhutarinoita lapsista jotka hakkaa ja puree, niin nää mun tuntuu ihan enkeleiltä!

Olin vapaa heti lounaan jälkeen, ja lähdin käväseen vähän shoppaileen. Halusin pikku paussin poissa kotoa, kun illalla oli taas luvassa lisää töitä. Kiertelin kauppakeskuksen läpi ja löysin paidan joka oli mun mielestä aika hauska ja ostin sen siitäki syystä että tiedän kuinka B tykkää tästä!


Palkittin itteni raskaan viikon jälkeen Froyolla, mutta mun mielestä tää ei ollu niin hyvää ku siellä Nelin huudeilla. Ei löytyny vaahtokarkin makusta ees... Mutta aurinko oli taas ihan kiva, mulla oli tietenki mustat farkut jalassa ja meinasin tukehtua. 



Käveleskelin siellä kauppakeskuksen lähellä ja näin jotain mikä on täällä tosi erilaista kun Suomessa. Ruokapaikkojen Drive in:ithän on ihan normaaleja, mutta täällä voit asioida suoraan autosta ainakin pankissa ja näköjään myös apteekissa. 


Nyt sitten istuskelen omassa huoneessa, juon kaakaota ja toivon ettei lapset herää. Hostäiti lähti kavereiden kanssa ulos eli oon töissä tän illan. En olis voinu kuvitella ees, että tämä menee näin helposti. Katottiin Frozen-elokuva, syötiin illallista, lapset kylpyyn, satu ja nukkumaan. Ja kaikki ilman minkäänlaista tappelua tai ongelmaa! Kohta ne varmaan könyää tuolta ylös kun menin sanomaan että kaikki on mennyt niin hyvin... Toivottavasti ei, sillä miekin alan olemaan valmis unille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti