keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

Huhhuhh...

Tänään oli vähän rankempi päivä! Pelkästään 11 tuntia pojan kanssa kuulosti paljolta, mutta sen lisäksi tyttö sairastu kesken koulupäivän ja kävin sitten hakemassa senkin kotiin. Omasta mielestään M, tää tyttö siis, ei kyllä ollut yhtään kipeä ja siks suuttu kun kävin hakemassa sen kesken leikkien. 

Aamu päivä meni kuitenkin hyvin. M lähti kouluun ja hostäiti töihin, me jäätiin B:n kanssa leikkimään leegoilla. Rakensin muun muassa lentokoneen ja hevostrailerin, kun taas B keskitty vaan esittelemään mulle sen Batman ja Supermies- legoja. Ei oo leikkiä johon ei näitä supersankareita vois ottaa mukaan... Leikkien jälkeen käytiin vähän puistoilemassa. Poitsulle ei juuri mun seura siellä kelvannu, joten istuskelin vaan penkillä ottamassa aurinkoa ja pitämässä sitä silmällä. Tänään olikin reilusti yli +20 astetta niin mikäs siinä oli istuskellessa! 



Puistosta kotiin syömään lounasta. Tein quesadillas, mikä ainakin täällä tarkottaa kahta tortillalättyä, siihen väliin voita ja juustoa ja sit pannulle. Mitä ihmettä nää jenkit syö!? Mut poitsulle maistu, ainakin ku olin luvannut että voidaan sen jälkeen kävellä lähikauppaan ostaan jätskit. Saatiin just meidän jätskit syötyä, kun sainkin soiton, että pitää hakea M. Ei muuta ku äkkiä takas kotiin, B autoon ja koululle. 


Siellä olikin sitten pienet kiukuttelut, mutta helpotti kun päästiin kotiin. B:lle muovailuvahahommat valmiiks ja sitten pelattiin tytön kanssa varmaan viis erää Afrikan tähteä, se on ihan sen lempparipeli nykyään. Kuunneltiin samalla musiikkia, ja lauleskeltiin. B:n lemppari on "I like to move it move it", niin soitin näille sit meidän "mä tahtoo veivaa veivaa" ja sheikattiin vähän. Neljän jälkeen molemmat alko olemaan jo niin väsyneitä, että molemmat vaan kiukkuili ja kiusas toisiaan. Mun aika menikin sitten siihen, että pidin ne erossa toisistaan ja tein samalla ruokaa. 

Kun hostäiti tuli kotiin, lähdin melkein samantien vähän kävelylle rauhottuun. Kuuntelin hyvää musiikkia ja kiertelin taas uusia katuja. Tänään en aio tehdä mitään kummempaa, vaan alan nyt kattoon vähän jotain sarjaa ja otan vaan iisisti. Mun paras kaveri tälle illalle löytyy vikasta kuvasta, oon omasta mielestäni ansainnu ainakin muutaman palan!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti