tiistai 18. maaliskuuta 2014

Day 23

Tää päivä alko tosi hyvin, mutta illalla kuulin sitten jotain joka pilas kaiken. Tällä hetkellä oon tosi pahalla tuulella ja pettyny. Istun lattialla itku kurkussa ja ootan, että kello on Suomessa tarpeeks ja mamma herää. Onneks äitit osaa aina hoitaa tämmöset jutut. Kuulin siis jo ennen kun tulin tänne, että mun hostperhe on reissussa kaksi viikkoa heinäkuussa ja mietittiin heti porukoiden kanssa, että silloin on niillä hyvä aika tulla tänne kun on kesälomatkin just sopivasti. Tänään sitten pyysin hostmomilta tarkat päivämäärät, että äiti ja iskä pääsis varamaan lennot. Selvisi, että niiden reissu onkin KESÄkuussa! Vaikka oonkin ollu täällä vasta kolme viikkoa, olin ehtiny jo suunnitella vaikka mitä niiden vierailulle ja odotin sitä niiiiin paljon! Ja nyt sitten se ei taida onnistuakaan. Mulla on muutenkin ollut vielä hankalaa asettua tänne ja nyt tämmönen sit, tuntuu että voisin ottaa vaan seuraavan lennon Suomeen... 

Aamu meni kuitenkin hyvin, perus kouluun valmistautumiset ja ysiltä vein pojan kouluun ja säntäsin kotiin skypettään hellun, siskon, mamman ja kaverin kanssa. Oli niin kivaa jutella kaikkien kanssa. Suunniteltiin vähän Jenninkin reissua tänne jo, mutta saa nyt nähdä koska se sitten onnistuu.. Mulla oli paljon helpompi olo olla taas täällä kun sain kuulla kaikki ne tsemppaukset, ja päätin että alan nauttiin mun elämästä täällä nyt, ja teen kaikki ne asiat mitä oon halunnut. Kyllä mulla täällä suurimmaksi osaksi onkin kivaa ja nautin monista asioista täällä, mutta tää asettuminen on vaan nyt paljon hankalampaa kun vaikka silloin kun olin Maltalla. Ei mulla silloin ollut suurempaa koti-ikävää missään vaiheessa? Jos joku muistaa toisin niin saa korjata! :D

Hain B:n koulusta kahdelta ja ajeltiin suoraan kirjastolle. Syötiin välipalaa kirjaston penkillä ja nautittiin auringosta. Luettiin sitten myös pari Spiderman- kirjaa ja kiukkuiltiin vähän kun kaikki Turtles-kirjat oli lainassa. Kotona ehdittiin kattoa yksi jakso Muumeja ennen kuin hostäiti ja M tuli kotiin. 

Vietin illan poikkeuksellisesti kokonaan kotona. Saatiin hostäitin kanssa tunti aikaa vaan jutella rauhassa kun lasten isä vei lapset uimaan. Suunniteltiin pientä reissua spring breakille ja sain kehuja siitä kuinka hyvin pärjään lasten kanssa. Erityiskiitosta tuli siitä, kun sain tänään harjattua ja letitettyä tytön hiukset, niihin ei oo kuulemma saanut kukaan koskea piiiiitkään aikaan! Kun lapset tuli uimasta, syötiin yhdessä illallista ja saatiin myös naapurin lapset ja niiden au pair kylään. Ei puuttunu vauhtia tästä illasta ainakaan siis. Nyt onkin ihanaa vaan maata omassa sängyssä kun lapset nukkuu ja on ihan hiljasta. Ehkä se mammakin kohta herää niin pääsen purkamaan tätä pahaa mieltä.

Nyt ei oo kuvia, en jaksa siirrellä kamerasta ku kiukuttaa. 
Ehkä huomenna kaikki näyttää jo paremmalta...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti